Gå til innhold

Noen som har fått på tørt enda ?


-Lars-

Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun

6 stk. i Begna i dag. Litre insektsaktivitet og veldig lite vak. Men lurte opp seks på tørt, men var mye bedre der forrige helg.

Er forresten Caenis seinere i sesongen for de som har lyst til å prøve seg på det. disse små gudebenådede hvite :D

André Brun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 stk. i Begna i dag. Litre insektsaktivitet og veldig lite vak. Men lurte opp seks på tørt' date=' men var mye bedre der forrige helg.

Er forresten Caenis seinere i sesongen for de som har lyst til å prøve seg på det. disse små gudebenådede hvite :D

André Brun[/quote']

 

Hei Andre!

Ligger det bindebeskrivelse av Caenis på sidene dine? Har disse i "mitt" vann og har bundet meg noen selvkomponerte, men er skeptisk til dem hehehehe. Er så j.... små!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Hei, Jøran!

Nei, jeg har ingen Caenidae på siden min, men Tormod sitt forslag er helt bankers til så små døgnfluer. Bare ta og skift ut med svart/hvit kropp så er det en ypperlig Caenis. Ellers kan du binde en halvspent vinge av enten polygarn eller CdC til akkurat denne.

 

Vi prates

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' Jøran!

Nei, jeg har ingen Caenidae på siden min, men Tormod sitt forslag er helt bankers til så små døgnfluer. Bare ta og skift ut med svart/hvit kropp så er det en ypperlig Caenis. Ellers kan du binde en halvspent vinge av enten polygarn eller CdC til akkurat denne.

 

Vi prates[/quote']

 

Takk skal du ha :D Ser at har klekket på Karmøy så nå Skjer det nok snart her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...