Gå til innhold

NM i fluekasting mai 2010


bjorni

Anbefalte innlegg

En av dem som gjorde det særdeles bra er Michael Blomberg, eller Mickemus (Micke) her på forumet.

Gull sammenlagt og Norgesmester, sølv enhånds, gull tohånds og sølv vinklet 18ft vinklet bryggespey.

Det er vel få som har like god kontroll på kasting (og fisking) som Micke. Du har stor kunnskap på det du driver med og fortjener en applaus!

Jeg vet du er beskjeden. Det driter jeg i, nå får du tåle å ta i mot litt velfortjent ros. Bak resultatet ligger uendelig mange timers hard trening.

Gratulerer!!

:) :)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra nivå også i år, har aldri sett så mye bra kasting på NM som i år. Så i år står det ekstra respekt av denne prestasjonen, så bare å gratulerer Micke, Tommy og Matthias med sine respektive førsteplasser. Nå er det mange kastere som er helt i verdenstoppen både på tohånds og enhånds. Skal bli svært moro å se resultatene fra VM senere i sommer, tipper det blir mange gullmedaljer og svært mange gode plasseringer til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard og jevn konkurranse denne gangen!. Må bare gratulere vinnerne, det dere presterer er det bare å bøye seg i støvet for!

http://www.castingforbundet.no/wfArticle.aspx?ArticleId=36412&OrgElementId=360

:)

bjorni

Takker Bjorni... Hyggelig...

Mvh Tommy

Nå er jeg så heldig at jeg har fått trent litt sammen med Micke av og til Tommy. Forstår nesten ikke at det er mulig å få til det han gjør. At du greier å slå den karen i enhånds er en kjempe prestasjon Tommy!  Det sier meg noe om hvor god du må være. Gratulerer virkelig med det gullet, for det har du neimen ikke fått gratis.

:) :)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare hive meg på gratulasjonene!

Vannvittig bra, og 3 veldig verdige og hyggelige vinnere som tok hver sin NM-tittel.

Kjempegøy med Micke som har hatt en liten pause fra sirkuset, men har kastet og trent veldig bra hele tiden! Tommy som tidligere konkurrerte i alt fra casting, til 5'ercup, Guideline cup og speykonkurranser, har spisset satsingen sin nesten utelukkende mot spey. Dette har gitt resultater som i den flotte seieren i fjorårets prestisjetunge CLA, og nå vinner du enhåndsklassen i NM. Råtøft, Tommy! Og gamletreneren min, Mathias, som følger opp kanonresultater tidligere i år med å vinne NM med 18'!

Dere er vannvittig gode!  ;)

I tillegg vet vi at Knut Syrstad nok en gang har tatt en beintøff kamp utenfor kastebanen, men kommer tilbake og leverer flott kasting i NM! Jeg leste boken hans for en måneds tid siden, tårene trillet flere ganger mens jeg leste om hans langvarige kamp!

:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy...

Utrolig bra nivå også i år, har aldri sett så mye bra kasting på NM som i år. Så i år står det ekstra respekt av denne prestasjonen, så bare å gratulerer Micke, Tommy og Matthias med sine respektive førsteplasser. Nå er det mange kastere som er helt i verdenstoppen både på tohånds og enhånds. Skal bli svært moro å se resultatene fra VM senere i sommer, tipper det blir mange gullmedaljer og svært mange gode plasseringer til Norge.

Takk oddbjørn, dette var flotte ord fra en meget dyktig kaster og en hyggelig fyr...

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy...

Jeg kan bare hive meg på gratulasjonene!

Vannvittig bra, og 3 veldig verdige og hyggelige vinnere som tok hver sin NM-tittel.

Kjempegøy med Micke som har hatt en liten pause fra sirkuset, men har kastet og trent veldig bra hele tiden! Tommy som tidligere konkurrerte i alt fra casting, til 5'ercup, Guideline cup og speykonkurranser, har spisset satsingen sin nesten utelukkende mot spey. Dette har gitt resultater som i den flotte seieren i fjorårets prestisjetunge CLA, og nå vinner du enhåndsklassen i NM. Råtøft, Tommy! Og gamletreneren min, Mathias, som følger opp kanonresultater tidligere i år med å vinne NM med 18'!

Dere er vannvittig gode!  ;)

I tillegg vet vi at Knut Syrstad nok en gang har tatt en beintøff kamp utenfor kastebanen, men kommer tilbake og leverer flott kasting i NM! Jeg leste boken hans for en måneds tid siden, tårene trillet flere ganger mens jeg leste om hans langvarige kamp!

:) :) :)

Takker Tom... Må si meg enig at jeg blir imponert over Knut syrstad, utrolig flott fyr og en speycaster av de skjeldne. Han er et stort menneske og et forbilde for meg...

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy...

Mikke...

Tusen takk for flotte ord...

Vil gratulere deg som den beste kasteren i Norge, sykt imponerende at du presterer på "ALT"...

Du er rå...

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fantastiske prestasjoner alle sammen. Her har vi andre virkelig noe å strebe etter!

Tommy; Når hadde du tenkt til å sette igang med kastekursene dine? Jeg var nedom deg for noen uker siden, og da fikk jeg beskjed om at du kom til å ringe uka etter, men har ikke hørt noe.

Sorry for OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy...

Gratulerer med fantastiske prestasjoner alle sammen. Her har vi andre virkelig noe å strebe etter!

Tommy; Når hadde du tenkt til å sette igang med kastekursene dine? Jeg var nedom deg for noen uker siden, og da fikk jeg beskjed om at du kom til å ringe uka etter, men har ikke hørt noe.

Sorry for OT.

Anders...

Jeg har hatt mange kurs den siste tiden, men har antagelig driti på draget og glemt deg...

For å rette opp dette, så kan du sende meg ditt tlf. nr så kan du få et spesial 1 til 1 kurs som plaster på såret ;)

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...