Gå til innhold

WF5S3 - anbefalinger?


Rosinkongen

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ei ny synkeline til min #5 stang. Er ute etter ei synk3 eller 4 line. Noen som kan hjelpe?  :)

SA Uniform Sink er vel det man kaller skikkelige allrighte liner...mener vi hadde en tråd om slikt ifjor.

Men den gang hadde ikke omprtør Bios Norge uniform sink i #5 i sitt sortiment, kanskje tundra har dem nå???

Ihvertfall ville jeg fått hendene på en..

Også Airflo sine Sixth sence synkeliner høster store ord...jeg har ikke prøvd, men vleig fristende å kjøpe derfra når min nåværende er utslitt.

Engelskmenn er kjent for sitt nøyaktige synkende line fiske...mener mange av dem bruker nettopp Airflo sine.

Ja, gjør det...ring Guideline...se evt nettsiden deres, finn deg en #5 synk3 og sett igang. :D

Og husk; fortell oss andre hvordan det gikk..please. jeg er nestemann ut :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde du skulle komme til å slite med å finne såpass hurtigsynkende liner i #5, men jeg ser at SA har intermediate, synk I, II, III, IV og VI i snøreklasse 5.

http://buy.scientificanglers.com/lines/professional-series.html?sa_linetype=158&sa_rodweight=135

Maser du litt på Stein G, så kan han sikkert ta inn noen av disse.  ;)

Beklager, jeg har ikke selv erfaring med noen av disse i #5, men synkelinene til SA pleier å være sikre valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Pål Andersen

Godt valg. Brukt uniform sink IV i MAAANGE år. Fiskeline det gitt... (PS. Ofte du må opp en klasse på disse synkelinene, dog ikke bestandig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...