Gå til innhold

Brannfakkel....


Skævvens_Mann

Anbefalte innlegg

Har sluker til mange tusen jeg, men gidder ikke å skrive om dem på fluefiskesiden. Har også to ørretgarn på hhv 30 og 50 meter, og tok en flott gytefisk på 2 kilo for noen år siden (26 ca). Den drepte jeg kontant og gav til min avdøde farmor som tilberedte et herremåltid til stolt storfisker. Garn ruler når jeg tenker meg om. Ï natt drømte jeg for øvrig om hvor stygt man kroker med treblekrok (drømmer mye rart når man drikker for lite). Folk som fisker med sluk, og kaller seg sportsfiskere, bør skifte ut dritten med enkeltkrok. Gjerne en klassisk våtflue, heggeli e.l. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Har kjøpt ørretsluker for kr.500, haaahAAAAA! ;D ;D

Mobb meg.... ;D

Ha ha ! bra innspill !  (Æh...  selv har jeg en Fenwick 2-8g med Shimano åpen haspel på....)  :-X

Litt sånn:

"Jeg heter Fredrik, og jeg har en Fenwick 2-8g med Shimano åpen haspel på"   ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

La det være klart Skævvens mann.

Jeg kjenner en meget høyt profilert fluefisker.  gitt ut populære DVD'er og greier.

Hva gjorde han i påsken i år ? Var på fisketur i østfold med kun haspel ! 

Så her har vi ingenting å skamme oss over !  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg heter Fredrik, og jeg har en Fenwick 2-8g med Shimano åpen haspel på"   ;D

;D

Hei, jeg heter Jørn og har en nydelig ti fot Lawson 2-10 gram med D.A.M. åpen haspel med to spoler. Kaster glatt sytti meter med knøttliten sluk. Planlegger å fiske mer med den, og det er helt sant (fiske kombi flue-sluk med guttungen på 7 år blir bare stress...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det være klart Skævvens mann.

Jeg kjenner en meget høyt profilert fluefisker.   gitt ut populære DVD'er og greier.

Hva gjorde han i påsken i år ? Var på fisketur i østfold med kun haspel ! 

Så her har vi ingenting å skamme oss over !   ;D

Se det, se det... Snik-sluk-fisker....hiiihiii... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere bryter sammen i felles skam her nå ;D

Er lissom litt innspirert av alle som står frem med legningene sine i media og sånn (vrÆÆÆÆÆL!).

Så da tenkte jeg rett som det var at kanskje JEG også skal komme meg ut av "skapet". HooohOOOOO!!!!!!!!!!!

Jeg innrømmer det: Jeg fisker i SKAM!... ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg heter Frode og har en diger og sinna pilkestang. På den kan jeg kjøre svenskepilker på 500 gram med mange opphengere.

Bra Frode, BRA! Lett ditt hjerte, og bryt sammen.

Her er vi alle fiskere. Alle på forumet elsker deg for det. Jeg elsker deg! Hallejula! (eee...eller var det halle-luia?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg heter Frode og har en diger og sinna pilkestang. På den kan jeg kjøre svenskepilker på 500 gram med mange opphengere.

Halv kilo?? TØFT.... Men det er jo ikke fisking? Du slig jo fisha i hjÆl med den ambolten!

Stump vald mot fisken, heter det.... ;D

Du vet jeg fortrekker human avliving i stedet for å ligge å kjøre fisken halvdau på ei treer stang for derretter å ta den opp av vannet så den ikke får puste i et minutt eller tre mens jeg brøler "high five" ol. Mye bedre å slå den ihjel i samme øyeblikk den bestemmer seg for å bite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ørretsluker for kr.500, haaahAAAAA! ;D ;D

Mobb meg.... ;D

Har värt i dag å fluefiska og vet du va kompisen plukka opp 2 wobblere haaaaahAAA har sikkert kosta en stakkars j9864l flere hundre kroner HAAAAAHAAA

Det beste av alt var at vi fikk mye mere fisk enn dem som sto på land med sluk HAAHAAAAA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ørretsluker for kr.500, haaahAAAAA! ;D ;D

Mobb meg.... ;D

Har värt i dag å fluefiska og vet du va kompisen plukka opp 2 wobblere haaaaahAAA har sikkert kosta en stakkars j9864l flere hundre kroner HAAAAAHAAA

Det beste av alt var at vi fikk mye mere fisk enn dem som sto på land med sluk HAAHAAAAA

HooohOOOOOO!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...