Gå til innhold

isen kommer.. hva gjør man istenfor og fiske ?


hankFISK

Anbefalte innlegg

Når isen kommer så blir det nok en liten pause fra fiske-relaterte greier en liten stund, og så skal jeg begynne å produsere fluer. Har bestemt at neste års bokser skal det være stålkontroll på, og ikke bare en hel bønsj med forskjellige fluer. Så da blir det 9 fluer i hvert mønster sånn ca. Blir en del som skal lages, men det blir nok bare moro :)

En annen hobby som jeg har forsømt altfor lenge er slektsforskning. Håper å kunne sette av en del tid til dette i vinter og fylle på med data i slektsbasen min :)

Ellers håper jeg å kunne arrangere en litt større fluebindekveld i Oslo ila vinteren, men det får vi se an etterhvert :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Har svart tidligere, men glemte helt å nevne Lord of the rings online. En an hjørnesteinene som får meg gjennom vintern.

Vurderer å starte kinshipet Flyfishers of Middle Earth så hvis noen er har lyst til å være med så si ifra.

TM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vinteren byr på bedre vær enn årets sommer.

5108657775_2ffb625488_o.jpg

Det blir nok å borre höl i isen for meg også, får håpe jeg får like fine fangster som du har fått :)

Fluebinding, flueutstyrs rep. etc., telemark/langrenn, masse god mat og drikke, film/bilder håper bare vintern blir mild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...