Gå til innhold

isen kommer.. hva gjør man istenfor og fiske ?


hankFISK

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Og det er veldig nice også. Spesielt når været er godt og det ikke er alt for kaldt... da har vi opplevd vakende ørret og harr på fjærmygg også... og det er IKKE kjipt i januar ;)

108735_s.jpg

han på bildet? går han på bjørknes oslo ?

Han heter Simen og er en kul fyr, men jeg har ikke sett ham siden slutten av juli så jeg vet ikke om han går på Bjørknes Gymnas nå faktisk. Han bor i Oslo ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vell fluebinding, fiskefilmer og kastetrening, så kanskje teknikken sitter litt bedre neste sessong  :-\ . Foruten dette blir det isfiske og turer med unger, kjerring, grillpølser, ski eller akebrett :)

Samt vente, vente, vente, vente, vente på at våren atter skal komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er veldig nice også. Spesielt når været er godt og det ikke er alt for kaldt... da har vi opplevd vakende ørret og harr på fjærmygg også... og det er IKKE kjipt i januar ;)

108735_s.jpg

han på bildet? går han på bjørknes oslo ?

Han heter Simen og er en kul fyr, men jeg har ikke sett ham siden slutten av juli så jeg vet ikke om han går på Bjørknes Gymnas nå faktisk. Han bor i Oslo ja.

[/quote

hetern simen Aaserud ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kong vinter kommer så ser jeg frem til å børste av støvet av brettet 8). Men i mellom tider for jeg unne meg med det klippet her.

Aahh... nydelig snutt Øystein :)

Gleder meg stort til å kjøre brett i vinter. Vurderer ny tur til Østerrike også.

Slike forhold var det sist jeg var der:

108828_s.jpg

108829_s.jpg

(Koser meg i sol og puddersnø)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kong vinter kommer så ser jeg frem til å børste av støvet av brettet 8). Men i mellom tider for jeg unne meg med det klippet her.

Aahh... nydelig snutt Øystein :)

Gleder meg stort til å kjøre brett i vinter. Vurderer ny tur til Østerrike også.

Ser virkelig frem til denne sesongen. Med litt flaks så slipper jeg å gå på en vinter til med med masse sonwboard skader  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) sant det Tony! Fikk skulder ut av ledd sist vinter. Lam i 2 måneder. For nok ta det litt penere denne vintern :P

Kule bilder!

Ajaj...det hørtes ikke godt ut! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har smelt i bakken... tar det litt roligere nå jeg også pga fluefiskingen :P

Bildene er tatt på max zoom (med et møkkakamera) av en kompis da jeg kom ned fra en bratt fjellside... var bare så utrolig digg forhold den dagen!

Ps: Koselig bilde fra fjellet Lars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlg å mimre også!!! nærmer seg snart for isen nå :) og da er det ikke lenge igjen før man sitter å ser på gmle bilder fra sommeren og mimrer om den :)

Isen er en flott rekreasjon for ikke å bli gal igjennom vinteren til de første myggene begynner å poppe opp på vannfilmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...