Gå til innhold

Danielsson-salget


lakselorden

Anbefalte innlegg

Føler hjartet har byrja dunke litt for flugefisket igjen, etter årevis på halvvegsen. Dermed har eg så smått byrja samle i hop litt oppdatert flugefiske flugebindingsutstyr. Faktisk har det vorte ein god del i det siste, så eg føler eg må akta meg lite så pengane ikkje fyk for fort or døra.

Difor lurer eg på ein ting. Kor lenge kjem salet på Danielsson-snellene (utgåande går eg ut frå) til å vare? Har litt lyst til å ordne meg slik at eg etter kvart får samla meg både ein, to og kanskje tre ymse slike til ein grei slantnad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Fikk denne fra Danielsson i dag

Bäste kund

Den kampanj som vi har erbjudit under en längre period kommer inom kort att upphöra.

Om du vill ta del av erbjudandet innan det är för sent så måste vi ha erhållit din beställning innan årets slut.

Aktuella kampanjpriser finner du på vår hemsida, se länk nedan.

Detta e-postbrev är skickat till er som handlat av oss direkt, men kampanjen gäller för alla så det är fritt att sprida detta vidare om ni vill.

Länk till vår e-handel: http://www.danielsson-flyreels.se/e-handel/

Med vänliga hälsningar från

Flugrulle-fabriken i Smedjebacken.

www.danielsson-flyreels.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager etter jeg kjøpte 2 sneller til 30 %, juli-august, hadde GERO 3 dager med 50 % på alt i butikken.

Det ble enda 2 til.

Blir sikker tilbud til neste år også  :)

Tipset om salget kom her på forumet fra han som sikkert nå har fylt 36!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne fra Danielsson i dag

Bäste kund

Den kampanj som vi har erbjudit under en längre period kommer inom kort att upphöra.

Om du vill ta del av erbjudandet innan det är för sent så måste vi ha erhållit din beställning innan årets slut.

Aktuella kampanjpriser finner du på vår hemsida, se länk nedan.

Detta e-postbrev är skickat till er som handlat av oss direkt, men kampanjen gäller för alla så det är fritt att sprida detta vidare om ni vill.

Länk till vår e-handel: http://www.danielsson-flyreels.se/e-handel/

Med vänliga hälsningar från

Flugrulle-fabriken i Smedjebacken.

www.danielsson-flyreels.se

Fikk samme mail jeg også :)

Det har blitt et par Danielsson sneller dette året. Neste år blir det et par fra Loop OPTi serien :) Forandring fryder!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Har selv en Danielson L5W-serien kongesnelle

Ryker nokk på en til eller en Nautilus NV snelle på nærbutikken min

når de får den inn til våren...eller blir det en til av L5W-serien

Kjøpte 2 L5W i fjor, 4-7 og 6-9 + 3 ekstra spoler. Byttet bort 6-9 for 1 mnd. siden. "trodde jeg ikke hadde bruk for den". Uansett, savnet den så i går ble det en ny, men XLW.  :) se også på XLW!! Spolene på L5W og XLW (4-7) og 6-9 går om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...