Gå til innhold

.....kanskje blir det en cane til slutt?!!


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

I går tok jeg turen til Leto-hallen for litt kasting og hadde de første kastene med Garrison`n.

Det er en nyyyyydelig tapering.

Jeg rigget først med et Stillwater #4 og det er en fin combo,men så fikk jeg prøve med et SA VPT(?)#5 aka Renasnøret og da ble stanga enda litt dypere,noe som ble meget bra,det samme med Zpey Silence#5 :D.

Men så kommer det aller nydeligste:det helgrønne Highwatersnøret i #5!!!!

Det satt som et skudd og det SKAL jeg skaffe meg,om jeg så må gå over lik for å få kloa i det!!!!!!

Det var en så sinnsykt digg combo,så takk til Roger Enger Lie og Geir Johansen for testing av div liner og stenger 8).

Hvis du ikke har prøvd Garrison`n med Highwater,så burde du det Sigve :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok jeg turen til Leto-hallen for litt kasting og hadde de første kastene med Garrison`n.

Det er en nyyyyydelig tapering.

Jeg rigget først med et Stillwater #4 og det er en fin combo,men så fikk jeg prøve med et SA VPT#5(?)aka Renasnøret og da ble stanga enda litt dypere,noe som ble meget bra,det samme med Zpey Silence#5 :D.

Men så kommer det aller nydeligste:det helgrønne Highwatersnøret i #5!!!!

Det satt som et skudd og det SKAL jeg skaffe meg,om jeg så må gå over lik for å få kloa i det!!!!!!

Det var en så sinnsykt digg combo,så takk til Roger Enger Lie og Geir Johansen for testing av div liner og stenger 8).

Hvis du ikke har prøvd Garrison`n med Highwater,så burde du det Sigve :P.

Nei det står jeg over :) Jeg hører "dessverre" til mindretallet som liker HW. Selv syns jeg 5er snører blir litt for heavy for 204en, men smaken er som baken. GL Presentation kler stangen godt og self stillwater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok jeg turen til Leto-hallen for litt kasting og hadde de første kastene med Garrison`n.

Det er en nyyyyydelig tapering.

Jeg rigget først med et Stillwater #4 og det er en fin combo,men så fikk jeg prøve med et SA VPT#5(?)aka Renasnøret og da ble stanga enda litt dypere,noe som ble meget bra,det samme med Zpey Silence#5 :D.

Men så kommer det aller nydeligste:det helgrønne Highwatersnøret i #5!!!!

Det satt som et skudd og det SKAL jeg skaffe meg,om jeg så må gå over lik for å få kloa i det!!!!!!

Det var en så sinnsykt digg combo,så takk til Roger Enger Lie og Geir Johansen for testing av div liner og stenger 8).

Hvis du ikke har prøvd Garrison`n med Highwater,så burde du det Sigve :P.

Nei det står jeg over :) Jeg hører "dessverre" til mindretallet som liker HW. Selv syns jeg 5er snører blir litt for heavy for 204en, men smaken er som baken. GL Presentation kler stangen godt og self stillwater ;)

Tror nok de fleste liner kler 204en,for maken til stang 8)!!

Det er sant som du sier,smaken er som baken.

Den var deilig sammen med alle de linene jeg prøvde,men personlig syns jeg HW ga den det siste lille ekstra...,med skikkelig flex t.o.m helt bakerst i korken :-*8).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det har ikke skjedd stort her i det siste,men nå har jeg funnet ut åssen den neste stanga blir....tror jeg :rolleyes:...

Det blir en stang laget utfra Garrison 204E 7`3" 4wt.

Jeg har kjørt den noen runder i Hexrod og bestemt meg for en 7`6" #4wf(originalen er regnet utfra dt-liner)...

Stresskurvene er de samme som på originalen.

Dette blir en flammeherdet variant og da har jeg lest meg til at det gjerne blir litt raskere stenger enn de søte blonde,så da tenkte jeg at det kunne kompenseres med noen tommer ekstra på lengden 8).Vi får se om det blir noe greie på ;)...

Er i gang med grovhøvlingen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

[glow=red,2,300]En liten oppdatering:[/glow]

I dag har jeg finhøvlet ferdig bunndelen til den modifiserte 204E`n.

Skal se om det kanskje blir en runde til med høvelen i dag og noen ferdige splitter til toppdelen også ;).

Kan vel hende det blir noen bilder etter hvert også :rolleyes:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom Roger mente det gikk smått med meg så måtte jeg på høvelen igjen.

Og etter 2,5-3t og et par-tre Slots Guld så var finhøvlingen unnagjort :).

Noen crappy bilder...

Prøvde å vise hvor små splittene blir på tuppen,men ikke så lett.

Hver splitt er 0,79mm,dvs 1,58 mm ferdig tupp ;).

post-2232-13949891156029_thumb.jpg

post-2232-13949891156391_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...