Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen.

Jeg har bundet en Leptolhebia Marigata imitasjon, Parachute med CDC vinge, Co de Leon hale og flyrite i kroppen , innspirert av Lenart Bergvist.

Hilsen

Per Edvin :D

Skrevet

Beklager jeg har ikke fått sendt enda men sender i Kveld, dette er på grunn av at adsl linjen min ikke har vært oppe.

Hade ikke adressen til Tormod :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei og hopp!

Jeg fikk også fluene idag.

Og de var som for vennet knall fine, kjempe bra jobbet folkens :D .

Det er herlig å få ny innpirasjon til nye fluer.

Nå er det bare å vente på at isen skal gå så jeg får fisket med dem, begynner å få appstinenser etter å ut med fluestanga etter ørreten :D

Hilsen

Per Edvin :D

Skrevet

Har iokke fått noen enda jeg håpe rjeg får dem i dag, venter spent, synes det er merkelig at du Per Edvin har fått dem siden du bor 3 mil lenger nord enn meg :)

Skrevet

Man skulle tro jeg boede i Langbordistan, har ikke fået fluer indnu

/loke.

Skrevet
Hei Loke ' date=' jeg har heller ikke fått fluer enda[/quote']

Tak Viggo.

det er en trøst, så er det bare at vente. :D

Hilsen Loke.

Skrevet

Jeg vil bare gi Arve kred for fin Leptophlebia Dun. Jeg har selv prøvd ut en masse greier med cdc forlenget bakkropp - men denne varianten hadde jeg ikke tenkt på! Skal sette meg ved stikka i kveld og prøve. Hvis en har litt lengde på cdc'en, så går det sikkert også å lage en variant a la Poul Jorgensens "flies for the 21st century" hvor de to cdc-fjærene utgjør hele kroppen, og cdc i loop legges som hackel legges horisontalt mellom kropp og krokstammen.

Skrevet

And the winner is......... Arve

Arve sin Lephtolebia immitasjon var utrolig fin, Arve bruker du den fine eller den grove slf dubbingen hva heter fargen ?

Denne ga en sinnsyk bra effekt

Skrevet

Hallo!

Jeg fik mine fluer i dag, jeg må sige i kan jeres kram. flot flot tak.

Hilsen Loke.

• Opprett ny...