Gå til innhold

Vegars byggetråd


Harr

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Da har jeg kommet hakket lenger og gjort ferdig noen surringer.

Går ikke fort for seg, men haster jo ikke akkurat heller når jeg ser ut av vinduet :P

Mangler fortsatt stripping guide. Vurderer en med agate innlegg, men ramma må være i svart nickel

som restene av ringene. Så hvis noen veit hvor jeg kan skjøpe en med brun stein så hadde det vært knall

Slik ser det ut forløpig. Morro om dere har noen meninger eller forslag å komme med :)

5460909344_474aa957ea_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ser flott ut. Veldig imponert over kantsurringen på guiden.

Brukte den øverste metoden i linken for å se hvordan det ble.

http://www.rodbuildingforum.com/index.php?showtopic=13063

Er redd for at jeg må surre på nytt før jeg lakker da pyntetråden kommer til og synes under hovedtråden.

Skal prøve meg på den andre metoden med superlim og den er nok verre ja, så vi får se hvor vellykket det blir :P

De "beste" strippingguidene med agate finner jeg hos http://www.strublemfg.com/store/

Mye flott på siden. Tror den svarte varianten vil passe ganske bra, men er først og fremst ute etter en brun variant.

Finner jeg ikke det så bestiller jeg nok fra struble

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Takk for hjelpen  :D

Tenkte å gå løs på lakkingen til helgen, men er et par ting jeg lurer på.

Hvor mye burde jeg tynne ut lakken(scala perfect)?

og funker det å bruke 1000 grit, eller vil det bli synlige riper i lakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har øvd en del på lakkingen de siste to ukene. Det måtte flere forsøk til før jeg ble fornøyd. 

Nå begynner det å haste med å få stanga ferdig, så jeg starter på den i morgen og forhåpentligvis er den ferdig innen to uker :rolleyes:

Er for lite lakk på denne, så det blir vel 3-4 ekstra lag på stanga

5593192010_58520b25b9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takk for det! Det beste er at stanga er ekstremt digg å kaste med :) Litt uvant i starten da jeg ikke er vant med såpass dype stenger, men når jeg fikk roet det litt ned og timingen satt så var det jævlig arti! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...