Gå til innhold

AVSTEMMING FLUEBINDEKONKURANSE RUNDE 2


BjørnarSkj.

Stem på den flympha du helst vil ha i boksen din!  

65 stemmer

  1. 1. Stem på den flympha du helst vil ha i boksen din!

    • Lars Vegas
      5
    • Tørrbjørn
      6
    • Roger Enger Lie
      13
    • Sigve
      6
    • Henning
      3
    • Reidar
      3
    • Fettfinna
      12
    • ΛΛЯDΛHL
      4
    • Åboren
      1
    • Vebjørn'
      2
    • Bjørnen
      1
    • Vegar
      1
    • Igor Soldo
      6
    • Tommy Jacobsen
      1
    • Kjell Åge
      2
    • Vebjørn' - lillesøster
      3


Anbefalte innlegg

Da er endelig avstemming for runde 2 oppe og går. Beklager at dette tok litt tid. Jeg har selvfølgelig tusenvis av unnskyldninger, men ettersom ingen av de holder mål, så lar jeg være å nevne de ;D

Igjen så gis det poeng etter plassiffersystemet, som i runde 1. De som har skrevet på at de mener seg litt mindre rutinert i flymphebinding, får plassifferpoenget multiplisert med to som lovet.

AVSTEMMINGEN BLIR STENGT TIRSDAG 8. MARS KLOKKEN 21.00. Etter det vil Andre og meg gi bonuspoenger og foreløpig samlet resultatliste gitt ut.

Runde 3 - siste runde - åpner snart. Her er det tryna stokkmaur som gjelder. Håper på krative bidrag her. Det er bare å forberede seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To døgn igjen å stemme. Her bør dere være nøye. Det er jevnt, og det er mange fine fiskefluer.

Selv stemte jeg på en som ikke leder nå iallefall. Det er så mye å vurdere på slike fluer. Min stemme gikk for ei helhetlig flue. Den var bundet (tror jeg) av en person som har fisket lenge og har tatt mange fisk tipper jeg! Jeg tror ikke denne flua får mine 2. poeng, men jeg falt for den pga enkel estetikk og harmoni (send meg PM og tipp hva jeg stemte på hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To døgn igjen å stemme. Her bør dere være nøye. Det er jevnt, og det er mange fine fiskefluer.

Selv stemte jeg på en som ikke leder nå iallefall. Det er så mye å vurdere på slike fluer. Min stemme gikk for ei helhetlig flue. Den var bundet (tror jeg) av en person som har fisket lenge og har tatt mange fisk tipper jeg! Jeg tror ikke denne flua får mine 2. poeng, men jeg falt for den pga enkel estetikk og harmoni (send meg PM og tipp hva jeg stemte på hehehe)

Tipper du stemte på Sigve!

Hvordan går det med resultatene på runda 2 da Bjørnars?

Og hvordan føler en trynet maur seg etter at den har trynet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To døgn igjen å stemme. Her bør dere være nøye. Det er jevnt, og det er mange fine fiskefluer.

Selv stemte jeg på en som ikke leder nå iallefall. Det er så mye å vurdere på slike fluer. Min stemme gikk for ei helhetlig flue. Den var bundet (tror jeg) av en person som har fisket lenge og har tatt mange fisk tipper jeg! Jeg tror ikke denne flua får mine 2. poeng, men jeg falt for den pga enkel estetikk og harmoni (send meg PM og tipp hva jeg stemte på hehehe)

Tipper du stemte på Sigve!

Det virker som om du har en slags tro på meg dette Tørrbjørn. Du har vel dengt fluer en stund du og? Det ser nå ut til at Vetle og Roger leder overlegent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To døgn igjen å stemme. Her bør dere være nøye. Det er jevnt, og det er mange fine fiskefluer.

Selv stemte jeg på en som ikke leder nå iallefall. Det er så mye å vurdere på slike fluer. Min stemme gikk for ei helhetlig flue. Den var bundet (tror jeg) av en person som har fisket lenge og har tatt mange fisk tipper jeg! Jeg tror ikke denne flua får mine 2. poeng, men jeg falt for den pga enkel estetikk og harmoni (send meg PM og tipp hva jeg stemte på hehehe)

Tipper du stemte på Sigve!

Hvordan går det med resultatene på runda 2 da Bjørnars?

Og hvordan føler en trynet maur seg etter at den har trynet?

Da skal jeg være ærlig om en helt privat sak Tørrbjørn. Min stemme gikk til deg! Ei flue jeg likte. Det finnes andre fluer som pga andre ting som kan stikke av med begrunnet topoenger. Jeg får forklare det siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at det ble så jevnt :)

Skal innrømme at Sigve stjal min stemme denne runden (faktisk forrige også), uten at det skal være et stort kompliment fra en rusten fluebinder. Men moro med disse rundene! Håper jurien får tid til å gi litt konstruktive tilbakemeldinger, om ikke over to A4 sider, men en linje til hver flue så hadde det vært moro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.. Bare at jeg har hatt så ekstreeeemt mye å gjøre i det siste. Jeg er leder i en fotballklubb som starter sesongen sin (jeg er også lagleder for A- laget og ansvarlig for fysisk trening der....puuuuh) Har heldigvis avtalel om junifri!!!.

I tillegg var jeg og holdt flueebindeopplegg i Hommelvik på tirsdag. Kjempetrivelig. Men svært korte kvelder.

Jeg skal garantert legge ut samlet poengliste fredagskveld, og legge ut siste runde samme kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...