Gå til innhold

Sage sneller


Anbefalte innlegg

Den er ny av året. Du er nok ikke den eneste som sikler på den snella. Mener å ha lest at Sage ikke anbefaler denne brukt i saltvann.

Det stemmer nok ikke. "All SCS configurations feature a stainless steel/carbon drag unit fully sealed within an anodized aluminum housing resulting in a maintenance-free drag that is impervious to sand, salt and water."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noe som kan anbefales å brukes i saltvann =?

Saltvann ødelegger jo det meste og beste , så man må vel bare avskrive greiene etter kortere tid om man ikke er nøye på renskylling etter bruk,,,,,,her syndes det grovt trur jeg.....

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fisker utelukkende i sjøen, og er ikke sååå nøye på skylling. Har ikke hatt problemer med utstyret mitt så langt ihvertfall. Bruker Lamson og Tibor og det gjør susen ;) Likte den Sage snella sjøl jeg, noen anelse om priser?

Er det egentlig noe som kan anbefales å brukes i saltvann =?

Saltvann ødelegger jo det meste og beste , så man må vel bare avskrive greiene etter kortere tid om man ikke er nøye på renskylling etter bruk,,,,,,her syndes det grovt trur jeg.....

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fisker utelukkende i sjøen, og er ikke sååå nøye på skylling. Har ikke hatt problemer med utstyret mitt så langt ihvertfall. Bruker Lamson og Tibor og det gjør susen ;) Likte den Sage snella sjøl jeg, noen anelse om priser?

Er det egentlig noe som kan anbefales å brukes i saltvann =?

Saltvann ødelegger jo det meste og beste , så man må vel bare avskrive greiene etter kortere tid om man ikke er nøye på renskylling etter bruk,,,,,,her syndes det grovt trur jeg.....

Mvh Espen

Prisen er rundt 1800 NOK om jeg ikke husker feil, og det er ikke så galt for denne snella :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...