Gå til innhold

Tisleia


Gjest Kalle

Anbefalte innlegg

Er nettopp hjemme igjen etter en tur i tisleia-tisleifjorden-begna !

Fant ikke vakende fisk i tisleia, men på fjorden, ved utoset til ei lita elv, fikk jeg 8 stk i løpet av en kort periode ! Alle tok streaking caddis som om det gjalt livet ;)

Begna går veldig stor nå, og det gjorde fisket vanskelig, men fikk noen få på dagen i dag !

post-448-1394984556686_thumb.jpg

post-448-13949845567384_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' ikke denne gangen ! Det blåste hatter og høy, så jeg tenkte det var like greit å trekke ned mot skog-grensa igjen 8)

I helga blir det tur til gausdal vestfjell :D[/quote']

 

Hvordan er det i vestfjellet? Tenkt på å ta turen men ingen jeg kjenner med tørrflueinteresser som har vært der. Svar gjerne i PM om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok turen innover mot revsjøen i v.gausdal sist fredag, men det skulle vise seg å bli fiasko :evil:

Kjørte innover revsjøvegen, der det nå er satt opp elektronisk bom, hvor man betaler 50kr ! Vi betalte i god tro og fortsatte videre, til vi etter et par km møter en hindring i form av kjetting med hengelås over vegen ! Det viser seg at vegen inn til revsjøen er stengt for all ferdsel med bil, uten at det var opplyst noe som helst om dette på forhånd ! Er et godt stykke igjen inn til revsjøen herfra, så det var ikke aktuelt å begynne å gå heller !

At de hadde unnlatt å opplyse om at vegen var stengt lenger fremme ved den første bommen skyldes selvfølgelig at de gjerne vil ha inn pengene uansett :evil:

Det ble dermed bare å snu, og kjøre drøye 2 timer hjem igjen :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...