Gå til innhold

Årets siste 5'ercupstevne


Tom Larsen

Anbefalte innlegg

Drister meg til å legge ut en liten filmsnutt fra stevnet i Oslo av en kar med "ikke fullt så tynne armer" som Tromsøkasterne. ;D

(Har ikke spurt om lov men jeg regner med at det går bra.)

Styrkedråpene er det Torbjørn som lager, hjemme i kjelleren. God og sterk drikke, hvis man ser bort fra gjærsmaken.

Hrrmmf, det klippet avslører nådeløst mye annet som ikke er tynt også!  ;D Jeg skulle nok brukt vinteren til mer kondisjonstrening, ikke bare fluekasting!

Slap off, Tom. Adidas-logoen litt høyere opp kompenserer greit  :)

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som vet: Er det noen muligheter for innendørs trening i Oslo? Utrolig imponerende lengder som leveres i disse konkurransene!

Neste vinter tror jeg jammen jeg skal prøve å hive meg med, må jo være veldig mye å lære for en vanlig dødelig fluekaster her (innenfor lengde- og presisjonskasting, vel å merke, jeg ligger temmelig bra an mht Shadow Casting;)

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som vet: Er det noen muligheter for innendørs trening i Oslo? Utrolig imponerende lengder som leveres i disse konkurransene!

Neste vinter tror jeg jammen jeg skal prøve å hive meg med, må jo være veldig mye å lære for en vanlig dødelig fluekaster her (innenfor lengde- og presisjonskasting, vel å merke, jeg ligger temmelig bra an mht Shadow Casting;)

H.

Jeg kjenner ikke til noen faste innendørstreninger i Oslo, men Castingforbundet har åpne treninger på Norges Idrettshøgskole på Sognsvann flere ganger hver vinter. Nå er det dessverre ikke flere innendørstreninger denne vinteren, det er nok på tide å trekke ut igjen!  ;)

Jeg tar gjerne i mot noen triks for å forbedre shadow castingen min, jeg har jo på forskjellige utenlandske fora lagt merke til at du har opparbeidet deg et betydelig internasjonalt renomè som shadow caster i vinter!  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som vet: Er det noen muligheter for innendørs trening i Oslo? Utrolig imponerende lengder som leveres i disse konkurransene!

Neste vinter tror jeg jammen jeg skal prøve å hive meg med, må jo være veldig mye å lære for en vanlig dødelig fluekaster her (innenfor lengde- og presisjonskasting, vel å merke, jeg ligger temmelig bra an mht Shadow Casting;)

H.

Jeg kjenner ikke til noen faste innendørstreninger i Oslo, men Castingforbundet har åpne treninger på Norges Idrettshøgskole på Sognsvann flere ganger hver vinter. Nå er det dessverre ikke flere innendørstreninger denne vinteren, det er nok på tide å trekke ut igjen!  ;)

Jeg tar gjerne i mot noen triks for å forbedre shadow castingen min, jeg har jo på forskjellige utenlandske fora lagt merke til at du har opparbeidet deg et betydelig internasjonalt renomè som shadow caster i vinter!  8)

Deal: hvis du lærer meg å kaste langt og presist, så skal jeg forsøke å lære deg noen av grunnelementene innen Shadow Casting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal: hvis du lærer meg å kaste langt og presist, så skal jeg forsøke å lære deg noen av grunnelementene innen Shadow Casting ;)

Høres bra ut, vi får dele litt erfaringer en dag på Holmendammen til våren. Der er det armslag nok for de fleste typer kast.  :)

På Holmendammen er det også prima fiskemuligheter i villastrøk, om du fremdeles holder på å utforske urbane fiskemuligheter!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år, blir det trolig stevne i Hamar-området, så da må alle sammen møte opp! ;) Spesielt du, Tom.. du er et råskinn!

Håper dere får til et stevne i Vikingskipet til neste år!  :)

Jeg har hatt lyst til å være med på noen av treningene der, men når jeg har omtrent 3-timers kjøretur til hallen så har det blitt vanskelig å få til med alt som må gjøres på ettermiddag/kveld.

Takk for den  :), men når jeg tenker råskinn, så er det nok noen som er betydelig "værre" enn meg!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...