Gå til innhold

BLOGG: Fluebanden.com


Lars Vegas

Anbefalte innlegg

Takk for det Brun. Jeg håper alle ser det som du. Det er i all vennlighet vi disser hverandre. Prematurt muligens, men vi er nok alle litt rappe i kjeften og ser noen slags bisarr humor i det. Når vi treffes irl er det veldig mye latter. Du får slenge deg på noen turer. Du kan være dommer i neste shakedown. Du kunne sikkert lært et og annet. Kanskje ikke fluefiskerelatert, men Tony har et og annet kort i ærmene. Du vet hvordan nordlenninger er.

Jo, når det gjelder sjøørretfiske, så hadde jeg nok hatt uendelig mye å lære, for det kan jeg ikke  :) En mann må vite sine begrensninger  :)

Jeg kan innlandsfiske - dere kan i tillegg sjøørretfiske. Sånn er det  :)

Men å slenge meg på en sjøørrettur, ja det tror jeg kunne vært moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det er i all vennlighet vi disser hverandre.

Hva er det du sier Swede!? Er ikke et snev av vennlighet i det jeg skriver! mmmoose

Hehe  :)

Jeg liker å lese disse sjøørret-trådene, og det gir både glede og moro :) Og konstaterer at dere har det egentlig skikkelig kult med å disse hverandre i all vennskapelighet. Skikkelig god tone er det, og f.eks. SwedeElvis og LarsVegas kommer jo av og til med noen gullkorn som jeg omtrent får latterkrampe av  ;D Skikkelig bra er dere  ;D

Jeg liker den vennskapelige faiten  8)

Hyggelig å registrere at du lusker rundt i kulissene André ;)

Viktig at alt ikke skeier helt ut, så vi bestreber å holde en seriøs dialog bloggene i mellom, noe de siste innleggene tydelig bærer preg av  ppcrazyeyes  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Nope, men den telles vel separat og blir en del så å si. Flest fisk, og størst fisk. Pluss at det er individuellt, DEN som får flest og størst fisk. DEN i gjenget som drar størst og flest fisk tar hjem seieren for sitt lag. Ellers riskerer vi å stille med meg mot fem bandenjenter, ikke nok med at dere har fem ganger så stor sjanse å få fler og større fisk, men det vore jo merkelig om deres samlede fangst skulle telle mot en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir sikkert enige før vi starter uansett ;) et annet poeng er kanskje å legge inn en tvunget pause hvor alle går på land, ellers er det vel ingen som får i seg fast føde :D tar en kjapp prat på oppmøtestedet så tenker jeg rammene er satt :) Blir uansett moro med en fisketur igjen! Må bare kjøre en kveld bak stikka for nå er det bare møll i boksen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj aj aj er meldt null regn og 2 m/s men overskyet til lørdag:) Hvor najs ække det da!

og hvor mange ganger har ikke du pessa meg for det langtidsvarselet?? hehe! du har vel glatt sjekka larvik? vet da pokker hvor dette blir satt?

fredrik:er det kun deg fra frustrerte fiskesnakk fruer som dukker opp i rosa ballet drakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj aj aj er meldt null regn og 2 m/s men overskyet til lørdag:) Hvor najs ække det da!

og hvor mange ganger har ikke du pessa meg for det langtidsvarselet?? hehe! du har vel glatt sjekka larvik? vet da pokker hvor dette blir satt?

fredrik:er det kun deg fra frustrerte fiskesnakk fruer som dukker opp i rosa ballet drakter?

Tro det eller ei, Pættis, men jeg kommer jeg også... og den renna ved fortøyingsbøya ut fra et visst hus, er min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj aj aj er meldt null regn og 2 m/s men overskyet til lørdag:) Hvor najs ække det da!

og hvor mange ganger har ikke du pessa meg for det langtidsvarselet?? hehe! du har vel glatt sjekka larvik? vet da pokker hvor dette blir satt?

fredrik:er det kun deg fra frustrerte fiskesnakk fruer som dukker opp i rosa ballet drakter?

Tro det eller ei, Pættis, men jeg kommer jeg også... og den renna ved fortøyingsbøya ut fra et visst hus, er min

Huset er ikke der lenger så lykke til med og fiske blant alle de polske arbeiderne som er der:) Du får sikkert noen gratis fiske tips fra de også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj aj aj er meldt null regn og 2 m/s men overskyet til lørdag:) Hvor najs ække det da!

og hvor mange ganger har ikke du pessa meg for det langtidsvarselet?? hehe! du har vel glatt sjekka larvik? vet da pokker hvor dette blir satt?

fredrik:er det kun deg fra frustrerte fiskesnakk fruer som dukker opp i rosa ballet drakter?

Tro det eller ei, Pættis, men jeg kommer jeg også... og den renna ved fortøyingsbøya ut fra et visst hus, er min

Huset er ikke der lenger så lykke til med og fiske blant alle de polske arbeiderne som er der:) Du får sikkert noen gratis fiske tips fra de også:)

tror vi snakker om 2 forskjellige renner gitt - men jeg er fus i alt til helgen, så sånn er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...