Gå til innhold

Fiskesnakk v/s Fluebanden


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Til å hete "Fiskesnakk" er det fint litt snakk på oss, mest action.

Bildet av gummibåten er legedarisk, Fredrik... hehe. OFA var ikke imponert over den turen vår gitt  :rolleyes:

Det er ingen grunn til å få meg til å fremstå som en sympatisk kar. Selvfølgelig har jeg bellyboat, men hvis far har lyst til å bruke gummibåten, til tross for å ha alt annet av tenkelig utstyr, så skal selvsagt far ha gummibåten. Og hvis unga er så himla keen på gummibåt, ja - da får de kjøpe det selv da.

Lørdag blir en fin dag, og jeg er bare glad for å få luftet fluestanga igjen etter en alt for lang periode uten fisking. Fisk i håven blir å anse som bonus, men for min del er det det sosiale aspektet som er viktigst, og ikke minst det å knytte nye kontakter inn mot de hyggelige gutta i fluebanden.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi møtes sånn 07.30 på st1 stasjonen lørdag eller? Blir gjerne en times dritt slenging før noen av oss har fått våt line!

støtter den! :)

jeg møter opp på stedet vi skal fiske jeg - trenger jo ikke 30 mann for å guide fra bensinstasjonen

alle vadebukser skal være tørre før start erik!! :) (full forståelse om du vil kaste men du må pent vente!! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi møtes sånn 07.30 på st1 stasjonen lørdag eller? Blir gjerne en times dritt slenging før noen av oss har fått våt line!

støtter den! :)

jeg møter opp på stedet vi skal fiske jeg - trenger jo ikke 30 mann for å guide fra bensinstasjonen

alle vadebukser skal være tørre før start erik!! :) (full forståelse om du vil kaste men du må pent vente!! )

la oss heller si at "fisk fanget før startskudd" ikke telles - jeg klarer nok uansett ikke å stå opp så jævli tidlig kjenner jeg meg selv rett, så dere har nok ikke noe å frykte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiska med belly mange ganger rundt om i Larvik jeg, så det er ikke noe stress ;)

vurderer det samme selv etter å ha vært på en liten rekognisering nå i ettermiddag.

En del aktivitet i overflaten på det stedet ved "xxxxxx" - og hvis noen klarer å gjette seg til hvor i helvete det kan være, vel da er de så lokalkjente at de visste om stedet fra før.

REDIGERT: fjernet hint - selv om det var kryptert - om hvor dette var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. fiskested på lørdag.

Jeg har i de siste dagene mottatt bøttevis av MMS fra en kompis i TElemark som melder om vanvittige forhold.

Selv om det var en del aktivitet i vannet i går, tviler jeg sterkt på at det overgår bonanza tilstandene der han holder til.

Det er ikke så himla langt å kjøre fra Larvik, noe tid må påregnes selvsagt, men hvis resultatene blir deretter, kjører jeg mer enn gjerne en 40minutter til...

Foreslår at vi tar en PM diskusjon alle sammen, med infoen jeg sitter på er sjangsen stor for at vi heller velger "nøytral" grunn i Bonanza-land.

Bandejenter og fiskesnakkgutter - sjekk PM og vær klar til å bli overtalt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. fiskested på lørdag.

Jeg har i de siste dagene mottatt bøttevis av MMS fra en kompis i TElemark som melder om vanvittige forhold.

Selv om det var en del aktivitet i vannet i går, tviler jeg sterkt på at det overgår bonanza tilstandene der han holder til.

Det er ikke så himla langt å kjøre fra Larvik, noe tid må påregnes selvsagt, men hvis resultatene blir deretter, kjører jeg mer enn gjerne en 40minutter til...

Foreslår at vi tar en PM diskusjon alle sammen, med infoen jeg sitter på er sjangsen stor for at vi heller velger "nøytral" grunn i Bonanza-land.

Haha tror ikke det der med Telemark kommer til og skje!

Bandejenter og fiskesnakkgutter - sjekk PM og vær klar til å bli overtalt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. fiskested på lørdag.

Jeg har i de siste dagene mottatt bøttevis av MMS fra en kompis i TElemark som melder om vanvittige forhold.

Selv om det var en del aktivitet i vannet i går, tviler jeg sterkt på at det overgår bonanza tilstandene der han holder til.

Det er ikke så himla langt å kjøre fra Larvik, noe tid må påregnes selvsagt, men hvis resultatene blir deretter, kjører jeg mer enn gjerne en 40minutter til...

Foreslår at vi tar en PM diskusjon alle sammen, med infoen jeg sitter på er sjangsen stor for at vi heller velger "nøytral" grunn i Bonanza-land.

Haha tror ikke det der med Telemark kommer til og skje!

Bandejenter og fiskesnakkgutter - sjekk PM og vær klar til å bli overtalt  ;D

Kjetil; sjekk PM  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...