Gå til innhold

Fiskesnakk v/s Fluebanden


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

Turens resultat: Fluebanden 4 - Fiskesnakk 2

Stilling i serien: Fiskesnakk 2 - Fluebanden 1

Nå er det jo egentlig Fluebanden som borde stå for denne posten, men da de ikke er vant ved seier så hjelper jeg dem litt på traven. Flugobanden knuste Fiskesnakk i siste Shakedown tidligere i uken. Her er referatet.

http://fluebanden.com/2011/09/shakedown-3-overlegen-pa-bortebane/

NB. Husk da dere leser teksten at minst en av fiskene var en akvarieørret tatt direkte fra livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 1 måned senere...
Gjest Unknown User

Så sant. Årets siste. Dag spiller liten rolle for meg. Jeg kan prøve meg på å ta det med ro på fredagen, men spørs hva Håvard Stubø stiller til med. Han er til tross nordlenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi ikke har fått noen protester så regner jeg med Larvik er greit. Det er bakgården til flere, i tillegg er det fordømt bra der om dagen så det er poopern å velge noe annet da  ;) Foreslår oppmøte på bensinstasjonen St1 på vestsida av søndre brua over lågen lørdag morgen en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe  ;D

Kan ikke skjønne at du sikter til at jeg er trøtt om morgenen Fredrik  :D

Jeg er som sagt gressenke til helgen og må få levert jentungen til barnevakten som enda ikke er booket  :-X Håper det løser seg på den ene eller andre måten. Alternativt blir det bæremeis, for dette vil jeg ikke gå glipp av!

Er klar som en fransk trailerbikkje på vei ned strupa med dressing. Med mindre det blir aaaalt for tidlig da....  ppcrazyeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

By the way!

Vi er offisiellt blitt utfordret av Vakmag i bartkonkurranse. Dette for å støtte opp under kreftforsking. Som de joivale, lite utseendefiskert fyrer vi er we bent down, picked up the glow and smashed your girly faces with it. Nå er det opp til dere å plukke den opp!

Herved utmaner Fiskesnakk Fluebanden i bartekonkurranse. Dere kommer så klart å bli stillt mot Vakmag også.

For å skjønne litt mer av hva det går ut på så kan dere oppdateres i denne artikkelen http://vakmag.com/fluefiske/med-bart-mot-kreft

I deres tur skulle jeg foreslå at dere smasher til JazzandFlyFishing i fjeset og utfordrer dem.

Vi har en trønder og en norrlänning i teamet. Snack om bartkultur! Bare for å gi et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Skal Knutman? Men ja, vi kjører vel sammen. Dissen i bilen på vei ned er like viktig som selve konkurransen.

Skal ikke være så stor i kjeften da det er fluefiskeøl på fredag. Så fint om noen annen kan kjøre?! Ellers risikerer vi å bli tatt for fyllekjøring i tilegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal Knutman? Men ja, vi kjører vel sammen. Dissen i bilen på vei ned er like viktig som selve konkurransen.

Ække så sikker på det er Knut er den du burde disse! Har du sett det den karen der får hvær jævla tur eller? Han stjeler hele flueboksen min og tar alt som er i sjøen jo :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...