Gå til innhold

Nordmarka


Thomas G

Anbefalte innlegg

Det er helt korrekt... går du videre hehe....  ;D Virket som marka trengte disse dagene... kunne ikke bli verre.. OG HATER 24STR. MYGGFISKE....

Hvis det er noen trøst,# 24 mygg hadde vi på vestlandet igår også........

Lot'n bare vake....... ;D

noen gode tips til hvor ca vi bør gå opp når vi har to dager til rådighet? ikke vært så mye i nordmarka igrunn,og vil gjerne bruke mest mulig tid på fiske og ikke mangfoldige timer med trasking:)

Vel,Nordmarka er jo som skapt til sykling,det går jo skogsbilveier på kryss og tvers og særlig på langs,og det kan bringe deg langt inn i marka på få timer. ;)

Og,hvor er eventyrlysten ? Mye kan utforskes på to dager,og det er mye trivsel i marka :  8)

http://www.nrk.no/1.7634666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Hei godtfolk! Har militær tjeneste i oslo nå og det blir alt for lite tid til fluefiske, nordmarka er jo et fantastisk område et steinkast dra by'n, men jeg finnes ikke kjent. Hadde satt pris på en liten veiledning.

Vilken militærleir ? Lutvann, Huseby, Festningen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lurt å ta med bellyn? nfisk har vel kart og kort? Skrik ut hvis noen vil ha selskap i marka en kveld, jeg er med. Er på båten til HMK.

Du kan ikke bruke bellyen overalt,derfor er det viktig å få tak i innformasjon.

Nordisk har sikkert tilgang på endel,også ofa-boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

blikk vann og ørret om er sær gir store utfordringer. Ble to fisk hver på meg og Frithjof her på forumet ikveld. Skjedde ikke en dritt før på ettermiddagen. 300, 550, 600 og 900 gram. Veldig liten bestand av vespertina i vannet, men noe. Må nok langt inn i marka til lurevanna i helgen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...