Gå til innhold

Gode venner


Anbefalte innlegg

Gode venner kommer ikke rekanes på ei fjæl. jeg er så  heldig at jeg har en hel gjeng :)

Her forleden klarte jeg kunststykket og bli 40 år. Glad og fornøyd over at dagen gikk forbi uten noen form for feiring og gavefjas, gikk jeg helgen trygt i møte. planen var lagt, govanet skulle besøkes og storauren skulle tas.

MEEEEEn her var det andre som hadde lagt planer. vel fremme ved campen for helgen ble jeg møtt av en herskare av folk. Hva i svarte fa... gjør disse folka på min camp ??? men etterhvert som jeg kom nærmere, og tåka letna, identifiserte jeg dem som venligsinnede en etter en. Trur du ikke galningene hadde laga til fææææst mitt inni svarte skauen :o :o :o På bålet snurra en spegris, og i glass med høy stett boblet sprudlevannet.  :o :o Som du kanskje skjønner, så er jeg er ingen stor festløve, for å si det slik, men dette er en fest jeg kan like. ;D ;D

Forretten ble servert, etterfulgt av tidenes grisemåltid. Dessert, kaffe og kake ble selvsagt  servert med dertil egnet drikke. aaaaaaa...... hvilken aften ;D ;D ;D

Her er litt bilder fra helgen, jamen ble det ikke litt fisk også ;D

Hjertlig takk for en fantastisk helg. Takk til alle bidragsyterne. og en spesiel takk til RUBENMANN, som var fæstfikser og grillkonge nummer uno!!

Må legge til at det ble en kjølig søndag morgen også, nysnø og frostrøyk for alle penga.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

post-2382-1394988778184_thumb.jpg

post-2382-13949887782201_thumb.jpg

post-2382-1394988778257_thumb.jpg

post-2382-13949887782989_thumb.jpg

post-2382-13949887783389_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så helt klart ikke den komme, ante fred og ingen fare ;D

Utrolig kult gjort av gutta, ikke få timer som har gått med til organisering her. Satt utrolig stor pris på denne gesten. Må jo legge til at det er en Grønn pinne på vei over havet til undertegnede også, 8) som om ikke festen var gave nok i massevis :o

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stas med skogskos.

Veldi stas, og takk for bidraget. du har kanskje noen bilder fra slaget du også, kanskje noe fra griseparteringen ;D

det som blir vrient ut på sommer, er jo seff at Ruben blir 40 han også, hvordan toppe dette? helstekt Okse  og charterfly inn på vidda;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man gu, så får man gu. Det er regel. Mer bilder takk.

Verdt å nevne er også at mitt nye spezialinnkjøpte hubba hubba i grønn fra luftwaffe lettet i et vindkast for så å deise oppned på fjellet og ut til havs. Stor takk til Nøyvind som hadde jakkjakk og hentet det det midtfjords i motvind.

Selvfølgelig ble det hull i ytterduken...

Men for en fæææst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...