Gå til innhold

Billig og kompakt-kompakt


saatvedt

Anbefalte innlegg

Hei , er ute etter på ha muligheten til å forevige fiskebilder for kommende sesong , jeg har speilreflekskamera til vanlig bruk , men er slett ikke god på foto , trenger ett kamera som er kompakt , tynnt og passer oppi en simms vantett-pose , skulle helt hatt noe som det gikk an å ta brukbare bilder i skumring med.

utfordringen ligger vel i at jeg ikke ønsker å legge veldig mye penger i det.....1000-1500kr-

Noen som har ett godt tips....?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

om du strekker strikken litt kan du kjøpe nikon p300 hos expert for 2199 nok. Med blender 1.8 og hd video og billedstabilisator er nok ikke dette det værste kameraet man kan kjøpe. Har hatt mitt i to uker og er fornøyd.

tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla litt her kanskje,her står det også hvilke kameraer som har video og er vær/vantette/kan filme under vann.

http://produkt.akam.no/vis_kategori.php?cat_id=6&manufacturer_id[0]=&tc[23]=gt&tc[24]=gt&tc[183]=checkbox&tc[5759]=bool&tv[23]=&tv[24]=&tv[183][0]=&tv[5759]=&sortering=min_price&ppp=25&searchFilter=Begrens%20s%F8ket%20her&start=25&ppp=25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Staffan. Har forløperen TZ7 og er kjempefornøyd. Kompis har TZ10, og det er enda bedre (bl.a. bedre bildestabilisator). Glimrende kamera!

Red: det finnes mindre kamrea enn dette, eks IXUS-modellene. Mange bra der også, og de går sikkert billig brukt. Det er solg masse IXUS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...