Gå til innhold

Vadesko med Boasystem. I nærheten av Oslo.


Thomaso

Anbefalte innlegg

Både Korkers og Simms har jo nå modeller med Boasystemet. Jeg er veldig klar for å teste dette. Men er det noen av butikkene i oslo eller omegn som har disse? Når det gjelder Korkers, så er jeg vel mest gira på Chrome modellen. Føles litt teit å kjøpe en "utgått" modell. Bestille sko over nettet virker litt risikabelt med tanke på størrelse.

Noen som har noe å si om modellene? Korkers har jo fått endel lovord i diverse tråder her, men Simms boa varianten har jeg ikke sett så mye skriverier om.

MVH

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare fordi simms er simms, så ville jeg valgt de. ;D

simms er også neoprenfora inni skoen. det er ikke korkers.

syntes også modellen til simms er hakket kulere, men det er bare min mening da ;)

kjøper du derimot korkers chrome, som er den nyeste modellen, så må du huske på at korkers har innført "true size" på den nye modellene. de er med andre ord større i strs enn de foregående modellene.

vet ikke om noen sjapper i oslo området som fører hverken simms el korkers boa-sko.

bestill fra nett. simms skoa ligger på 170$. http://www.stillwaterflyshop.com/estore/details/28330/0/3183

korkers chrome ligger på 150$. http://www.stillwaterflyshop.com/estore/details/26583/0/3199

hvis du i tillegg bestiller noe greier så summen kommer på 200$ eller mer, så får du gratis frakt!

ellers så har du jo ebay. der ligger det gud vet hvor mange selgere med både simms og korkers boa-sko.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettsiden til Stramline har de kun Guide modellen ivhertfall. Så også igjennom en 2011 katalog ifra Consept Sports, og Chrome modellen sto ikke der heller. Sendte uansett en mail til Consept Sports, så får jeg se hva de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

På nettsiden til Stramline har de kun Guide modellen ivhertfall. Så også igjennom en 2011 katalog ifra Consept Sports, og Chrome modellen sto ikke der heller. Sendte uansett en mail til Consept Sports, så får jeg se hva de sier.

Nå er vel Concept Sport ute av bransjen, og Korkers har etter, hva jeg har fått med meg, ingen importør i Norge lenger. Så da må du bestille fra utlandet for de nyeste modellene, ellers har vel Fiske og Fritid noen av de gamle modellene igjen på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettsiden til Stramline har de kun Guide modellen ivhertfall. Så også igjennom en 2011 katalog ifra Consept Sports, og Chrome modellen sto ikke der heller. Sendte uansett en mail til Consept Sports, så får jeg se hva de sier.

Nå er vel Concept Sport ute av bransjen, og Korkers har etter, hva jeg har fått med meg, ingen importør i Norge lenger. Så da må du bestille fra utlandet for de nyeste modellene, ellers har vel Fiske og Fritid noen av de gamle modellene igjen på lager.

Er de? Hvor har du hørt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...