Gå til innhold

Noen som vet hvor eg kan finne ERN?


Kjetil S

Anbefalte innlegg

Eg har ei Loop Yellowline #4 9"3' 3 delt. (v1)

Prøver å finne ut ERN på denne, noen som kan hjelpe?

Faktisk usannsynlig vanskelig å finne noen som helst info om denne stanga.

Noe info har du, f.eks at stanga er 9 fot og 3 tommer, videre at den er tredelt og at den vil balansere et normalt wf 4 snøre bra  ;D ;D ;D ;D Og jeg tror jagge du ikke trenger noe mere  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ei Loop Yellowline #4 9"3' 3 delt. (v1)

Prøver å finne ut ERN på denne, noen som kan hjelpe?

Faktisk usannsynlig vanskelig å finne noen som helst info om denne stanga.

Noe info har du, f.eks at stanga er 9 fot og 3 tommer, videre at den er tredelt og at den vil balansere et normalt wf 4 snøre bra  ;D ;D ;D ;D Og jeg tror jagge du ikke trenger noe mere  ;D

Si ikke det. Det er jaggu nok under- og overklassifiserte stenger der ute. Synes CCS-målinger er veldig nyttig verktøy som gir en pekepinn på snørevalg og aksjon. Skulle ønske det ble en bransjestandard slik at det gikk an å lese seg til hva slags stang det faktisk er.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote author=Frafallen???? link=topic=21945.msg363046#msg363046 date=1313481869]

Eg har ei Loop Yellowline #4 9"3' 3 delt. (v1)

Prøver å finne ut ERN på denne, noen som kan hjelpe?

Faktisk usannsynlig vanskelig å finne noen som helst info om denne stanga.

Noe info har du, f.eks at stanga er 9 fot og 3 tommer, videre at den er tredelt og at den vil balansere et normalt wf 4 snøre bra  ;D ;D ;D ;D Og jeg tror jagge du ikke trenger noe mere  ;D

Si ikke det. Det er jaggu nok under- og overklassifiserte stenger der ute. Synes CCS-målinger er veldig nyttig verktøy som gir en pekepinn på snørevalg og aksjon. Skulle ønske det ble en bransjestandard slik at det gikk an å lese seg til hva slags stang det faktisk er.  

Skulle jeg ønske også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...