Gå til innhold

Vakmag.com - updates


Vak

Anbefalte innlegg

  • Svar 659
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Tok en stund før jeg fikk tak i Vak-magasinet, men i dag fikk jeg revet med meg siste eksemplar i Narvesenkiosken på Gardermoen. Vak stod absolutt til forventningene. Knallbra jobba gutter! 

Selv  om det er litt miljøuvennlig skulle jeg gjerne ønsket at hele magasinet var på glanset papir. Glanset papir koster, men gir en solid dose touch til fotoene (Kristian Topps og de øvrige i seksjon to). Svært mange av øvrige fotos, som i seg selv er gode, hadde hevet seg mange hakk med litt glans.

Skal jeg nevne en ting til, så må det være at jeg fikk en snikende følelse av at magasinet kanskje ble litt "internt". Røbergshagen, Lenth og Tufte Johansen er jo safe bet som kjendiser i miljøet, men også litt forutsigbart. Skulle gjerne sett at noen flere hipp-hoppere, nye krefter, 20-åringene, de alternative fikk litt mer plass. Det sagt, "kjelleren til Svein" håper jeg blir en gjenganger. Fint at også de som orienterer seg mest gjennom nett og filmer får noen små dryss av fluefiskelitteratur og gode anbefalinger fra kompetent hold. ;)

Uansett, dette magasinet skal jeg definitivt følge videre. At dere får en stor leserskare i kjernen er det vel liten tvil om, og forhåpentligvis klarer dere å tiltrekke noen flere. Her kan dere gjøre en viktig jobb! Krysser fingre og heier!

Hold ut! Stå på! <<l

       

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JB: Takk for meget hyggelig og fyldig tilbakemelding! Angående innhold, så er vi absolutt on track i forhold til hva du etterlyser, for framtidige utgaver. Vi lover å gjøre hva vi kan, og tar gjerne imot tilbakemeldinger underveis - gode og mindre gode!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...