Gå til innhold

Bosnia 2011, med Bjørnar og Jan Fredrik


Gjest Bishop

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Bishop

Det var rock n roll det her ja, faktisk så bra at Bjørnar og jeg reiser ned igjen allerede 19 mai. Ribnik, Pliva og to nye elver denne gang. Store døgniser midt i høysesong!  ;D

Hehe, er jo ikke heeeeeeelt umulig at vi ses da, gitt  ;D

Du vil tilbake du også ja? Artig! Vi får ta en kaffe (øl) hvis vi skulle treffe på hverandre,det hadde vært trivelig Andrè.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rock n roll det her ja, faktisk så bra at Bjørnar og jeg reiser ned igjen allerede 19 mai. Ribnik, Pliva og to nye elver denne gang. Store døgniser midt i høysesong!  ;D

Hehe, er jo ikke heeeeeeelt umulig at vi ses da, gitt  ;D

Du vil tilbake du også ja? Artig! Vi får ta en kaffe (øl) hvis vi skulle treffe på hverandre,det hadde vært trivelig Andrè.  :)

Ja, det hadde vært trivelig  :)

Henning, Ola og jeg bor på Aqua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

Det var rock n roll det her ja, faktisk så bra at Bjørnar og jeg reiser ned igjen allerede 19 mai. Ribnik, Pliva og to nye elver denne gang. Store døgniser midt i høysesong!  ;D

Hehe, er jo ikke heeeeeeelt umulig at vi ses da, gitt  ;D

Du vil tilbake du også ja? Artig! Vi får ta en kaffe (øl) hvis vi skulle treffe på hverandre,det hadde vært trivelig Andrè.  :)

Ja, det hadde vært trivelig  :)

Henning, Ola og jeg bor på Aqua.

Tøft! Det er der vi også bor, skal jeg vise deg den svære ørreten vi mater med brødskiver ved frokosten, den er helt rå!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...