Gå til innhold

Sletter dere poster?


Gjest Bishop

Anbefalte innlegg

Sletter dere poster i salgs forumet når varene er blitt solgt, selv om selger ikke ber om det? I så fall syntes jeg dette er svært dumt. Det er for det første ett godt hjelpemiddel for selger som nå har solgt 4 snører, men glemt hvem som skulle ha hva og hvem som har betalt og ikke.  :rolleyes:

Videre syntes jeg det alltid er trivelig å se hva som skifter hender her inne. Da med tanke på hvem som kjøpte hva, i tilfelle vedkommende ikke likte det han kjøpte og kunne tenkt seg å bli kvitt det igjen uten at han egentlig har tenkt på det. Skjønner? Eller roter jeg her nå... ? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre syntes jeg det alltid er trivelig å se hva som skifter hender her inne. Da med tanke på hvem som kjøpte hva, i tilfelle vedkommende ikke likte det han kjøpte og kunne tenkt seg å bli kvitt det igjen uten at han egentlig har tenkt på det.

Dette tolker jeg som et tydelig signal på at du er klar for å kvitte deg med Burkheimeren du kjøpte for en stund siden . . . Skal vi si 1800kr ?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre syntes jeg det alltid er trivelig å se hva som skifter hender her inne. Da med tanke på hvem som kjøpte hva, i tilfelle vedkommende ikke likte det han kjøpte og kunne tenkt seg å bli kvitt det igjen uten at han egentlig har tenkt på det.

Dette tolker jeg som et tydelig signal på at du er klar for å kvitte deg med Burkheimeren du kjøpte for en stund siden . . . Skal vi si 1800kr ?  ;D

Hahaha, nice try Lars!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre om man redigerer posten sin med solgt når den er klar til å slettes? så kan den bare få være i fred fram til da?

Men ser ikke hennsikten med å ha ferdig solgte poster liggende for at folk skal kunne se hvem som har solgt kjøpt flere år tilbake!? om det var det dere mente Claus og Lars P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre om man redigerer posten sin med solgt når den er klar til å slettes? så kan den bare få være i fred fram til da?

Men ser ikke hennsikten med å ha ferdig solgte poster liggende for at folk skal kunne se hvem som har solgt kjøpt flere år tilbake!? om det var det dere mente Claus og Lars P?

Tenkte mer på hvordan kjøpet/salget fortonet seg..

F.eks om kjøper skulle ha tendenser til å trekke seg fra kjøp i en rekke salgstråder :)

Kjekt å vite for den som skal selge noe i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre om man redigerer posten sin med solgt når den er klar til å slettes? så kan den bare få være i fred fram til da?

Men ser ikke hennsikten med å ha ferdig solgte poster liggende for at folk skal kunne se hvem som har solgt kjøpt flere år tilbake!? om det var det dere mente Claus og Lars P?

Tenkte mer på hvordan kjøpet/salget fortonet seg..

F.eks om kjøper skulle ha tendenser til å trekke seg fra kjøp i en rekke salgstråder :)

Kjekt å vite for den som skal selge noe i fremtiden :)

Sånn å forstå ja. :)

Men dette kommer skjelden fram i salgstråden men heller i pm mellom personene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del mener at salgstråder fra januar, februar osv ikke har en ting her å gjøre.

Hvor mange går tilbake et halvt år og mer i tid for å kikke på hva som ble solgt?

Eller hva som ønskes kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...