Gå til innhold

Hmmmm


Rolf_Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

før noen byggebygdetullinger kommer innpå så setter jeg opp den listen som du vil klare deg med.

en pappeske til kopieringsark

barberblad

broderisaks / fluebindesaks

rundfil

sandpapir i #20 #80 #200  +/-

maskeringstape

gammel kasettspiller som fungring på spole og avpillingsfunksjon

Epoxylim langtidsherdende

Klar epoxylakk

pendsel

lighter

sugerør

Aceton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før noen byggebygdetullinger kommer innpå så setter jeg opp den listen som du vil klare deg med.

en pappeske til kopieringsark

barberblad

broderisaks / fluebindesaks

rundfil

sandpapir i #20 #80 #200   +/-

maskeringstape

gammel kasettspiller som fungring på spole og avpillingsfunksjon

Epoxylim langtidsherdende

Klar epoxylakk

pendsel

lighter

sugerør

Aceton

Nice staffan, er vel stort sett det meste man trenger,primitivt men funker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

i pappesken klipper du to like dype hakk med ca 45 graders vinkel og ca 5 cm dype Som du kan legge stanga

kasettspiller.....for lakkpåføring og lakktørk ..... ligther for å jevne på lakkenfør den er herdet...... sugerør for å blåde ut luftbobler fra lakken.....resten forsår du.......vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

nettet falt ut i over en time........ kasettspilleren vil gi rotasjon inder tørking av lakken. Byggebygdetullingen er på banen ser jeg  ;D  inntil du har bygget den 2 stanga kan du klare deg med det totalt amatørmetoden,,,,,, jeg har montert mist 25 stenger slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Byggebygdetulling eller ikke, koster ikke all verden for en skikkelig tørkemotor og litt luksus må man da få lov til å unne seg? :D

Du kan faktisk få kjøpe min, har en som er lik den som jeg linket til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isåfall en slik http://www.campingpriser.dk/shop/grillmotor-til-1-1319p.html  den mest brukte tørkemotoren til stenger på 90 tallet........ lakkinga foregår om natta....... mens du soner går strømmen.....da er det gøy å finne stanga med store tårer ved hver surring

Tviler på jeg hadde lakket noe stang før jeg skulle inn og sitte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no
:rolleyes:  du skal bygge din første stang......... du vet ikke vor morro du vil synes det er........ det går an å turne stanga sjøl også det tar et par timer før det er sigetørt.....drei stanga en kvart turn hvert 30 sekund. Som håndtverker ser du sikker muligheter selv også vil jeg tro. batteridrillen f.eks.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...