Gå til innhold

Børstistreff


Nico K

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Må bare si!

topp 5 av levende ting jeg liker som finnes på denne jorden er følgende!

Danica.

Aurevilli.

Børstemark.

Rodani.

Damer

Er litt usikker på om Maur kommer foran damer faktisk!

nok om det! Børstistreff skal men ha med øl eller børstemark! hahaha :D :D :D

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si!

topp 5 av levende ting jeg liker som finnes på denne jorden er følgende!

Danica.

Aurevilli.

Børstemark.

Rodani.

Damer

Er litt usikker på om Maur kommer foran damer faktisk!

nok om det! Børstistreff skal men ha med øl eller børstemark! hahaha :D :D :D

;)

Så du har ikke ørret på lista?på min liste er den en god nummer 2:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folks!

Vet det er sent, men må allikevel høre: Kan alle som har tenkt å stille på treffet på fredag stille på torsdag i stedet? Grunnen til at jeg spør er at det både er spådd varmere og en noe heldigere vindretning denne dagen. Fredag er det spådd 6 sekundmeter fra nord/nordvest. Det er nøyaktig samme forholdene som var på lørdag da jeg testet føret på treffstedet. Det resulterte i 3 fisk på 3 mann på halvdags fiske... Vi satt riktignok og pratet mye, og vi brukte mye av tiden på å gå langs land for å finne potensielle spoter.. Det er ikke umulig å få fisk i krystallklart vann, men har fått inntrykk av at det stort sett er de små pinnene som er dumdristige under disse forholdene og at man må vente til blåtimen for å få hilst på de litt større  :rolleyes: Er det noen av dere som vil være med på treffet, men som absolutt ikke kan på torsdag holder vi oss selvsagt til Fredagen da det er denne dagen som hele tiden har vært utgangspuktet.

Mvh. Nico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halo igjen! Etter masssse prat og info rundt området treffet skal være på så har jeg tenkt på en annen plass jeg har mye mer trua på som er rett ved Brevik. Plassen heter Løkholmen, litt øst for Brevik, i eller i utkanten av Torsneskilen ligger det. Perfekte forhold for min del. Har snakka med to stk. som sier det er mer og større fisk ved Løkholmen enn det er ved Brevik. Også er det er det lange strekninger med plass til mange fiskere der!

http://kart.gulesider.no/m/958sq

Ikke meningen å ødelegge noe her, men jeg tar turen til Løkholmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for treffet Nico selv om det ble dårlig fremmøte og jeg kom alt for seint og måtte hjem med en bløt guttunge :rolleyes: Så ble det jo en del fisk der ute ;D Fikk du noe mer etter at jeg dro? Gi meg beskjed når du er nedover så kan vi fiske sammen ;) Dersom du har annledning så kunne vi tatt en runde i Strømstadstraktene 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...