Gå til innhold

Børstistreff


Nico K

Anbefalte innlegg

Sjekket månekalenderen for 12', og det viser seg at det er fullmåne langfredag 6. April! Dette tenker jeg og feire med en telttur retning en langrunn muddervik i fredrikstadtraktene! Her er det bare for alle sjøørretfrelste sjeler å henge seg på 

Velkommen til børstemarktreff!

Mvh. Nico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

I`m in  :D  .  Forslag til plass? Flåtaviken er jo fin. Har hatt bonanzafiske der et par ganger kan du si...

Høres jo spennende ut det!  ;D Hadde hvertfall vært hyggelig og hatt en base hvor alle kunne møttes om morningen, og gjerne også et område med diverse viker/bukter/odder innenfor gåavstand, som gjør det mulig å være et dusin fiskere uten at man nødvendigvis må kjøre avgårde  ;D Det er jo litt av det hyggelige med et treff, at man treffer hverandre!  8) Så er det sikkert noen som kun kan èn dag, mens andre overnatter osv.. Hadde fredagen i tankene som selve treffdagen, da det er fullmånedagen. Ellers kommer jeg nok til å befinne meg i traktene fra torsdag til lørdag selv. Har et telt som rommer 2, så om noen andre har lavvo/telt så er det fint om man tar med seg det! Blir det opphold kan man jo bare slenge seg i posen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg et øyeblikk at det omsider ble bedt inn til et realt fylleslag her, men så viser det seg altså å være feil denne gangen, også . . . Nei, får bare kose meg videre alene med rødspriten min, jeg  :-\

Foreslår at du holder et Rødsprit treff i hunnselva til våren Lars... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg et øyeblikk at det omsider ble bedt inn til et realt fylleslag her, men så viser det seg altså å være feil denne gangen, også . . . Nei, får bare kose meg videre alene med rødspriten min, jeg  :-\

Foreslår at du holder et Rødsprit treff i hunnselva til våren Lars... :)

Ja, kan knapt vente . . . Her er det ihvertfall miljø for det, og utenbygds klientell er selvfølgelig også velkommen i gjengen  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg et øyeblikk at det omsider ble bedt inn til et realt fylleslag her, men så viser det seg altså å være feil denne gangen, også . . . Nei, får bare kose meg videre alene med rødspriten min, jeg  :-\

Forrige treff i Østfold går det rykter om enda. Det foreligger riktignok ingen referater fra turen da ingen husker noe den dag i dag, men det ryktes om at det ble åpnet en lettøl eller to  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://kart.gulesider.no/m/9C7f7

Her er det fine områder fra langvikkilen til drakentangen! Ellers har sikkert imgonnadoit og et par av andre vel så gode lokalkunnskaper når det kommer til østfold! Åpen for det meste, men synes som sagt det er hyggelig med et område som er såpass stort at man slipper og dele seg i 3-5 biler og reise andre steder  ;D Tenkte og dra på en liten rekognosering i forhold til camp i løpet av mars! Det går jo an å holde dette åpent, så ser vi hvor mange det blir til slutt osv  8)

Imgonnadoit: Hvordan er det i Flåtavika? Får man vært mange der uten å stå oppå hverandre eller splitte seg? Campmuligheter?

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imgonnadoit: Hvordan er det i Flåtavika? Får man vært mange der uten å stå oppå hverandre eller splitte seg? Campmuligheter?

;D

Er gode campingmuligheter der. Til og med utedo  :P Men Jeg er redd det kanskje kan bli litt trangt hvis vi blir for mange..

Et annet alternativ er jo dette http://maps.google.no/maps?hl=no&ll=59.024766,11.014524&spn=0.012766,0.038581&t=h&z=15 SØ paradiset på Hvaler, nemlig Storesand. Her er det ufattelig fint... Og ikke minst MANGE gode spots! Mulig det blir litt langt for noen, men definitivt verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

http://kart.gulesider.no/m/9C7f7

Her er det fine områder fra langvikkilen til drakentangen! Ellers har sikkert imgonnadoit og et par av andre vel så gode lokalkunnskaper når det kommer til østfold! Åpen for det meste, men synes som sagt det er hyggelig med et område som er såpass stort at man slipper og dele seg i 3-5 biler og reise andre steder  ;D Tenkte og dra på en liten rekognosering i forhold til camp i løpet av mars! Det går jo an å holde dette åpent, så ser vi hvor mange det blir til slutt osv  8)

Imgonnadoit: Hvordan er det i Flåtavika? Får man vært mange der uten å stå oppå hverandre eller splitte seg? Campmuligheter?

;D

Jeg bor ved flåtavika, jeg kan ikke se for meg fiskere på rekke og rad på det området. Er nok en helt grei plass, men er det børstemarken vi skal være i nærheten av, så ville ikke jeg dratt dit. Jeg har mer trua på Storesand, MANGE muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...