Gå til innhold

Kjempetilbud i Larvik


AAL

Anbefalte innlegg

Halla :)

Bare et tips fra meg, som for øvrig ikke er tilknyttet noen i industrien, om utrulig lave priser på flueutstyr på Villmark i Larvik.

Kjøpte meg en TfO #2 stang til 199. De hadde flere streamstixstenger og korkerssko til samme pris blant annet.

Aldri sett maken :P Tenkte det kunne være av interesse for deg som vil ha deg en ny stang til en veldig rimelig pris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Er det konkurs salg eller? Må ha et temmelig stort lager i såfall, med flere hundre stenger?

Nei det er ikke konkurs salg, de har valgt å selge unna showrommet sitt da de er lei av at folk kommer for å teste stenger for så å reise hjem og bestille de på Internett. Dette gjaldt alt de hadde av T&T og Scott, disse stengene gikk for 599kr pr stk. Med andre ord var det mulig å få tak i en Scott G2, T&T Paradigme, Helix, til denne prisen. Disse stengene gikk så godt som første dagen.

Videre selger de alt av varer fra Concept Sport til stærkt reduserte priser, dette er da varer som William Joseph vadebukser (før 2699 nå 599), Korkers vadesko fra 200kr og opp til 599, alle Royal Wulff snører til 199kr, alle Streamstix snørene til 199kr. Pluss at alle "billige" stenger i #2/4 (Streamstix, Precision, TFO, Ross Worldwide osv) koster 199, mens samme stenger fra #5/6 koster 399 (eller var det 499). Streamstix sneller til 599, mange farger å velge mellom.

De fikk senest inn i går ett nytt parti (300stk) fra Fiske og Fritid (som lå vegg i vegg med Concept Sport) på nye stenger fra Streamstix i går.

De skal fra i år av kun selge Eikre sine produkter. Stenger, sneller, snører og fluebindermateriale.  :)

Jeg jobber ikke der, men kjører forbi av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;D

Jeg fikk kjøpt en tohånds TFO deer creek 13,6 8/9 suveren speystang. Kjøpte meg ny sjøørretstang en streamstix stelth 9,6 #4 og en troutseeker 8 fot #3 til sønnen. Kjøpte også noen speysnører og korkers vadesko ;D

spart masse penger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilke sneller som kostet 59,-, men de hadde mange Streamstix sneller i de fleste størrelser til 599,-. I tillegg til SS stenger og TFO stenger så hadde de også noen Ross stenger. De hadde også noen William Joseph vadere som var satt ned fra ca. 2.600,- til 599,- i XL og XXL, men det var ikke så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre selger de alt av varer fra Concept Sport til stærkt reduserte priser, dette er da varer som William Joseph vadebukser (før 2699 nå 599),

Faen, og jeg som trodde jeg gjorde ett kupp da jeg kjøpte disse for 999,- av de for€"@## flyfishing adventure-gutta i sommer  >:( Gjett om de gutta skal ryke på juling neste gang jeg ser dem  pppunch

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lette ikke med lys og lykte Lars, men jeg kunne ikke se noen av det slaget, og jeg kikket faktisk etter. Kan evt. sjekke på mandag om jeg får sjans. Det er knallgode stenger som jeg husker dem...

Ja, har den i #3, som er meget god, og har også prøvekastet 5'eren . . . Dette var de beste stengene fra Streamstix, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble to stenger idag 2#+ 4#, kjøpte også to sneller, fikk tilogmed to spoler med på kjøpet, utrolig hyggelige karer som jobbet der nede.

Hvilke stenger og sneller ble det? Og pris? :)

Kjøpte streamstix troutseeker stenger og sneller, 4# blir reserve stang for Heliosen men prøvde 2# i hagen istad( naboen så rart på meg keg stod med snø lang opp på benet å fluestanga i hånda) men tror den blir morsom til våren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også en #2 idag, og tenkte jeg skulle prøve den imorgen, dog med et treer snøre, for jeg har ikke snøre i klasse to. Enig Lars, fikk prøve den under et opphold/konkurranse på Galten Gård, og husker jeg syntes den var veldig god å kaste med. Det var tilbake til den gangen Erik E hadde med dette å gjøre. Skal se om jeg får tid til å stikke oppom. Har de den vil den koste 599,- og ikke 199,- men det er jo billig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...