Jump to content

Recommended Posts

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

ja 14 dager er bra  :)

jeg kan binde noen børstiser jeg...

skulle gjerne kjørt på med fisk, men det er jeg dritt lei  :P

hadde vært kult om nox kunne bundet noen fiskeimitasjoner...

Vebjørn!

Posted

Mitt første bidrag til ringen, obs bare mobil bilde dette blir først og fremst en attraktor flue ;)

Ser skummel ut den - moro å prøve noe nytt  :)  Håper å bli ferdig selv i løpet av noen dager, skal prøve å få lagt ut bilde.

Posted

Takk for det Laxus ;D Fargene er kobber og shimmering green mye flash og liv som forhåpentligvis skal trigge treg vårfisk. Har brukt tiemco krok så den skal tåle saltvann godt uten å ruste! Legg ut bilder her etterhvert dere andre også.

Posted

2 første kreasjoner for idag... kutlinger... den ene har et par store plastøyne ,så den ikke synker..evnt synker saaaakte.

Fisker den på grunna.. den andre har litt mer bly i magan..

post-4189-13949891395082_thumb.jpg

post-4189-13949891395547_thumb.jpg

Posted

Snasne fluer nox  ;D

Mine bidrag er klare til sending.  Skal vi sende dem i en liten eske til Atle sammen med en frankert returkonvolutt?  Alternativt kan vi jo sende fluene direkte til de andre i ringen, vi er jo ikke så mange.. Hva synes dere??

Posted

Flott ørret mat det der ;) Jeg foreslår at vi fortsetter å binde fluer å tar sende jobben på skift. Slik at neste runde vi blir enige om så sender en annen fluene til samtlige? Hva sier dere andre til det? Kan godt fortsette med det jeg, men da kan dere jo jegge oppi et frimerke til meg og husk adresse også da 8)

• Create New...