Atle L Posted March 3, 2012 Report Posted March 3, 2012 Ja det blir vel bra det dersom Nox fortsatt er med?
stefannilsson72 Posted March 3, 2012 Author Report Posted March 3, 2012 När ska vi ha sänt detta till dig Atle?
Atle L Posted March 3, 2012 Report Posted March 3, 2012 Innen 14 dager bør vel holde? Åpen for forslag jeg
stefannilsson72 Posted March 4, 2012 Author Report Posted March 4, 2012 Ok låter bra, Atle: Lopper Laxus: Reker Stefan: Wolly Vebjörn:Börstisar Nox:Reker
Vebjørn' Posted March 4, 2012 Report Posted March 4, 2012 ja 14 dager er bra jeg kan binde noen børstiser jeg... skulle gjerne kjørt på med fisk, men det er jeg dritt lei hadde vært kult om nox kunne bundet noen fiskeimitasjoner... Vebjørn!
stefannilsson72 Posted March 4, 2012 Author Report Posted March 4, 2012 Kan vi inte säga att om Nox inte hört av sig innan dagen är slut så kör vi på 4?
Vebjørn' Posted March 4, 2012 Report Posted March 4, 2012 Kan vi inte säga att om Nox inte hört av sig innan dagen är slut så kör vi på 4? Tja, kan hende han har glemt det... Sender han en PM jeg Vebjørn!
nox Posted March 4, 2012 Report Posted March 4, 2012 Hallo i luken... Er her jeg,er i rekemodus om dagen...så tenkte binde det... hvis det er ok? \\
Vebjørn' Posted March 4, 2012 Report Posted March 4, 2012 Hallo i luken... Er her jeg,er i rekemodus om dagen...så tenkte binde det... hvis det er ok? \\ Herlig det!
Atle L Posted March 4, 2012 Report Posted March 4, 2012 Bra! Da binder vi 10 fluer hver da Bare å "knekke" til
Vebjørn' Posted March 4, 2012 Report Posted March 4, 2012 Bra! Da binder vi 10 fluer hver da Bare å "knekke" til blir det ikke 8 da? Men du skal vel binde to til deg selv også du Atle Vebjørn!
Atle L Posted March 4, 2012 Report Posted March 4, 2012 He he etter å ha tatt fram kalkulator redigeres 10 fluer til 8
Atle L Posted March 5, 2012 Report Posted March 5, 2012 Mitt første bidrag til ringen, obs bare mobil bilde dette blir først og fremst en attraktor flue
laxus Posted March 6, 2012 Report Posted March 6, 2012 Mitt første bidrag til ringen, obs bare mobil bilde dette blir først og fremst en attraktor flue Ser skummel ut den - moro å prøve noe nytt Håper å bli ferdig selv i løpet av noen dager, skal prøve å få lagt ut bilde.
Atle L Posted March 6, 2012 Report Posted March 6, 2012 Takk for det Laxus Fargene er kobber og shimmering green mye flash og liv som forhåpentligvis skal trigge treg vårfisk. Har brukt tiemco krok så den skal tåle saltvann godt uten å ruste! Legg ut bilder her etterhvert dere andre også.
nox Posted March 6, 2012 Report Posted March 6, 2012 2 første kreasjoner for idag... kutlinger... den ene har et par store plastøyne ,så den ikke synker..evnt synker saaaakte. Fisker den på grunna.. den andre har litt mer bly i magan..
laxus Posted March 8, 2012 Report Posted March 8, 2012 Snasne fluer nox Mine bidrag er klare til sending. Skal vi sende dem i en liten eske til Atle sammen med en frankert returkonvolutt? Alternativt kan vi jo sende fluene direkte til de andre i ringen, vi er jo ikke så mange.. Hva synes dere??
stefannilsson72 Posted March 8, 2012 Author Report Posted March 8, 2012 =) bra jobbat=) Är också färdig, vi kan väl om inte annat lägga i frimerker med flugorna....egentligen upp till Atle som var hygglig och valde att distribuera detta=) Wolly a'la Stefan
Atle L Posted March 8, 2012 Report Posted March 8, 2012 Flott ørret mat det der Jeg foreslår at vi fortsetter å binde fluer å tar sende jobben på skift. Slik at neste runde vi blir enige om så sender en annen fluene til samtlige? Hva sier dere andre til det? Kan godt fortsette med det jeg, men da kan dere jo jegge oppi et frimerke til meg og husk adresse også da
stefannilsson72 Posted March 8, 2012 Author Report Posted March 8, 2012 Sedan jag är den antagligen mest ostrukturerade svensken i Halden så hoppas jag att du Atle ombesörjer detta=) jag lägger med frimärke!!
Recommended Posts