Gå til innhold

NC fluefiske på Galten


Jan R. Abrahamsen

Anbefalte innlegg

Gjest Robert R

Jan gjorde det faktiskveldig bra med en 7 plass og største fisk på 42 cm. Premie fikk han også. Ble kjent med han og forstå fort at det var en ivrig tørrfluefisker. Men jaggu meg fiska han ganske godt med tørrflua.

 

Han var ikke så sikker på hvordan det gikk fordi vi andre hadde mange stenger med tjekkere, vått, tørt, fast sink...osv..., men nei da!

 

Jan er en utrolig flink tørrfluefisker og en grei fyr.

 

Håper du kommer flere ganger, du må. Jeg skal jo slå deg neste gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var særs hyggelig tilbakemelding å få, og her skal dere alle som var der få en tilbake.

 

Jeg reiste oppover, litt spent siden jeg dro aleine, men fikk en utrolig mottakelse, og kom umiddelbart i kontakt med folk. Har hatt en kjempefin helg, med fint fiske og fine mennesker. Det fristet veldig til gjentakelse, og dere skal ikke se bort i fra at jeg blir å se også ved noen anledninger til neste år.

 

Takk for tips, råd og stor trivsel. og en liten ekstra hilsen til Trondheimsgjengen, naboen fra Hamar, og Are og Ole Håkon for trivelig turer i båt og bil ! :D

 

Liker det ikke helt, men føler jeg må korrigere deg litt Robert, jeg ble ikke nr. 7, men nr. 8 totalt. Storfornøyd likevel ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...