Tverborgvik Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 Gamal tråd som fortener litt meir liv. Er ny-frelst Ekso fan og ser nok for meg at eg hamnar mykje der oppe til sesongen 2016. Men i kvardagen hadde det vore greit med eit vatn i nærleiken. Nokon som har tips til eit tilgjengeleg vatn ved kollektivtransport evt. til fots med telt? Les ofte at det skal finnast spanande vatn i Bergen, men eg har enda til gode å oppleve det. Har gitt opp å prøve mange av dei. Mykje fordi eg ikkje er fan av gjedde og 50 gr aure. Mykje fordi eg enda har til gode å nyte urban fishing. Stod og vassa i gamle syklar og tomflasker i Nestunelva èin gong, det var fyrste og siste gongen. Er det nokon som kan tipse om eit godt vatn? Praktiserar utelukkande C&R. Eventuelt pm - dersom det er ønskjeleg å halde det hemmeleg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveinung Larsson Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Var en tur med stangen ikveld i en grunnvik på Sotra , var på jakt etter rømt Regnbue ørret ! Så en fisk med det samme eg rigget til utstyret , men om det var bue var ikke lett å se .! Brukte en Winston B3-SX #7 med en Airflo intermediate fast glassline med en orange selvbundet reke . , krok nr 6 . Eg fik oppet ganske langt kast og sa til meg sjøl " dette var et kjempekast" !!! lot reken synke litt i det samme smalt det på en fisk , den tok steinhart og hadde 3-4 sprang i luften og eg kjørte den knallhart og fikk den på land i fjæra. Det var faktisk den fineste regnbuen eg har tatt 56 cm ca 3 kg og blank uten en eneste lus , helt utrolig !! Winston B3-SX er en fantastisk stang ,( Punch i massevis) Det viktigste er å få fatt på den rømte Regnbu ørretene de har ingenting i vår fauna å gjøre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts