Gå til innhold

Tips til ny snelle?


hordagaten

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Er nå en gang Loop som skal ha æren for den snella, så det er vel ikke akkurat skivebom Jan ;)

Viser bare at du har hengt med en stund og begynner å bli gammel  ;D  ttongue

Er det ikke Danielsson som utviklet disse da han var i Loop ? Er det meg som er på bærtur igjen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå en gang Loop som skal ha æren for den snella, så det er vel ikke akkurat skivebom Jan ;)

Viser bare at du har hengt med en stund og begynner å bli gammel  ;D  ttongue

Er det ikke Danielsson som utviklet disse da han var i Loop ? Er det meg som er på bærtur igjen ??

stemmer det, ikke at du er på bærtur men at det er danielsson utviklet snella  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

*plystre*plystre* jøss! Her var det jaggu mange flotte markjordbær! Tror jeg må dra på bærtur litt oftere, for dette var skikkelig koselig! :D

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er det noen som kan hjelpe meg. Jeg har en billig snelle nå, og har lyst til å gå et hakk videre. Kan noen anbefale noen sneller? Prisklasse ca rundt 1000kr

Hvilken klasse og hva slags fiske skal du bruke den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loop traditional Dry Fly, tror de selges på Gero til litt over 1.300,-. Fortsatt den kuleste snella...

Backer den, riktignok står det vel Danielsson Dry Fly på dem nå, men er helt enig med Mr. Araberhansen ;)

Copy! Kvalitet og kos i en pakke. Er du ute etter knurrelyd, må du imidlertid finne noe annet. Selv kan jeg ikke utstå den tilgjorte skramlingen, blir som å sykle med papirlapp i ekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamson Konic kan du se på, det er nok også mye snelle for pengene. Har brukt den lenge selv, ikke noe merkbar slitasje annet enn noen skrubbsår. Den er ikke så pen å se på da, hvis det er noe du bryr deg om. Koster ca. 1200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 stang, danielsson dry fly, den har jeg og er kjempe fornøyd. men altfor stor til stenger under 4.

3-4 stang, nymph original (danielsson seff) denne har jeg også, passer perfekt på minyellowline 3er

2 og under, original nymp (danielsson seff ;D ) har ikke denne enda desverre ;D

og de er kjempe billige nå!!

og det finnes ikke kulere snelle noen steder på planeten her, uansett hva andre sier!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 stang, danielsson dry fly, den har jeg og er kjempe fornøyd. men altfor stor til stenger under 4.

Har brukt en Dryfly på en #3 evotec i 2 år, kjempekombo. ;)

og det finnes ikke kulere snelle noen steder på planeten her, uansett hva andre sier!!!!!

Backwinder, oh yeah! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...