Gå til innhold

123friluft.no


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring fra denne butikken? de virker useriøse og uinterisert i og selge.. ??? har prøvd og bestille noe utstyr men får alldri tilbakemeldig om noenting(Pr. Tlf)

www.123friluft.no

oii fikk ikke med alt her.. lurer også på om noen er kjent med kvaliteten til merket nordic angler?

http://www.123friluft.no/index.php?main_page=index&cPath=48_50_141&zenid=1004db28176f2efc6bd5a9b8adbda728

http://www.123friluft.no/index.php?main_page=product_info&cPath=48_107_53&products_id=134&zenid=1004db28176f2efc6bd5a9b8adbda728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en snelle som jeg kjøpte for ca. n.kr. 800,- fra Kina inkl. mva. (med to forskjellige spolediametere) - som jeg finner igjen i nettbutikker i England og Danmark for det tredobbelte.

Kjempesnelle!

Bl.a. en snelle som bonefish`en i Karibien ikke likte ;)

Skjønner liksom ikke alt bråket om Kinaprodukter  :o

Er det bra saker - spiller det ingen rolle for meg hvor det er produsert.

Men prisen må selvsagt være "tilstede" - i forhold til produkter produsert i høykostland.

Når det gjelder 123 Friluft - er det vel en tråd fra før som omhandler firmaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring fra denne butikken? de virker useriøse og uinterisert i og selge.. ??? har prøvd og bestille noe utstyr men får alldri tilbakemeldig om noenting(Pr. Tlf)

www.123friluft.no

oii fikk ikke med alt her.. lurer også på om noen er kjent med kvaliteten til merket nordic angler?

http://www.123friluft.no/index.php?main_page=index&cPath=48_50_141&zenid=1004db28176f2efc6bd5a9b8adbda728

http://www.123friluft.no/index.php?main_page=product_info&cPath=48_107_53&products_id=134&zenid=1004db28176f2efc6bd5a9b8adbda728

Den kvaliteten er nok like bra som alle andre norske billigsneller som selges under forskjellige navn/merker.

Sitat hentet fra en knippe skandinaviske snelleprodusenter

"frest ut av et stykke fineste 6061 aluminium"

"som er framstilt i T – 6061 titaniumanodisert aluminium, er bearbeidet og har finish av ypperste kvalitet"

"er frest ut av 6061 aluminium blokk og har en svært myk og behagelig gange."

"dreiet ut av et stykke A6061 T-6 titaniumanodisert flyaluminium nøye bearbeidet og med finish av ypperste kvalitet"

Det kunne like gjerne ha stått:

Sammenholdt med en tverrfaglig tidshorisont styrkes forankringen i tilknytning til målområdet.

Forutsatt en sømløs innovasjon initieres spisskompetansen utenom satsingsområdet.

Vedrørende en proaktiv ressursbruk kommuniseres scenarioet parallelt med ressurssituasjonen.

Med utgangspunkt i en betydelig arbeidsmodell dokumenteres spisskompetansen med henblikk på kjernevirksomheten.

Eller aller helst;

snellen er støpt

Capabilities_Die_Casting_l.jpg

Snellen er frest

564px-Makino-S33-MachiningCenter-example.jpg

6061 T6 blir forresten benyttet i noe så hypermoderne som standard sykkelrammer, ja til og med i badestampovner.

Jeg, en helt vanlig rørlegger, har sveiset en badestamp av 6061 T6 FLYALUMINIUM av ypperste kvalitet og finish.  :o

Dette ble litt vel OT ser jeg :rolleyes:

edit: rettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kurs av dem for ca 1 år siden. Fikk det jeg ba om med god oppfølging og påminnelser om oppmøte via mail og SMS.

Jeg sendte dem en mail for en uke eller to siden med et spørsmål og fikk svar samme dagen.

Aldri snakket med dem på telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Demir

Dette er veldig off-topic i forhold til tråden men skal svare kort.

- Fresing er en sponfraskillende bearbeiding hvor verktøyet roterer og fjerner materiale.

- Dreiing er en sponfraskillende bearbeiding hvor arbeidstykket roterer og verktøyet står i ro mens det fjerner      materiale.

- Vannskjæring skjer ved høyt vanntrykk hvor strålen skjærer ut en detalj utfra et materialemne.

Så det er ikke samme sak og egner seg til hver sine områder. Til sneller er det sponfraskillende bearbeiding som gjelder.

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Demir

Dette er veldig off-topic i forhold til tråden men skal svare kort.

- Fresing er en sponfraskillende bearbeiding hvor verktøyet roterer og fjerner materiale.

- Dreiing er en sponfraskillende bearbeiding hvor arbeidstykket roterer og verktøyet står i ro mens det fjerner       materiale.

- Vannskjæring skjer ved høyt vanntrykk hvor strålen skjærer ut en detalj utfra et materialemne.

Så det er ikke samme sak og egner seg til hver sine områder. Til sneller er det sponfraskillende bearbeiding som gjelder.

Kjell

Aha  8)  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...