Gå til innhold

Hvor mange lurer samboeren/kona??


Jørn J Jonassen

Har du noen gang ikke fortalt sannheten for din bedre halvdel når du har kjøpt fiskeutstyr?  

18 stemmer

  1. 1. Har du noen gang ikke fortalt sannheten for din bedre halvdel når du har kjøpt fiskeutstyr?

    • Ja
      15
    • Nei
      7


Anbefalte innlegg

Hallooo! Du er vel ikke pingle heller (som ikke kan stå for hva du gjør) :shock: :roll:

 

-og når la hun sist frem regnskapet for hva som handles i parfymeriet og hos frisøren kanskje? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem der holder noget skjult, må også have travlt med at gemme fiskeblade og ligende.

 

Min gravhund havde engang taget en Metz #1 nakke i badger, og ude i haven havde den total splittet den ad, jeg blev hel vild, min kone sagde slap nu af det er jo kun fjer, indtil jeg fortalte hinde at den køster 1000 kr.

koster den så meget, ja men der er også til 1500 fluer, og hun siger, så er det jo ikke så galt.

 

Loke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Selv har jeg ingen problemer m dette. Orker rett og slett ikke å dra noen hvite for henne om dette engang! Hvis man bruker så mye flis at man havner i minus, så vil hun vel oppdage det??? Hvis man fortsatt har pæng igjen, v slutten av lønningsmnd, vel, da er det vel ikke noe problem da!?? -Nei, gutta, spar løgnene til utroskap, etc!!!(Kødda!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertegnende er ungkar og slipper unna slikt. Og meg selv klarer jeg nesten ikke å lure. Jeg er glad jeg slipper å forklare noen hvorfor jeg innen sesongstart må ha to nye sneller, ei ny stang og noen snører. Samt alt dette prylet jeg må ha i vesten. Noen lapper går det jo...

Men siden jeg tilbringer svært mye kvalitetstid hos Grønberg Sport i Kristiansand ser jeg jo at det er svært mye "fixing" på kvitteringer o.l.

Hva med denne? Ta med gammel stang i gammel tube, og bytt ut den gamle med ei ny på veien til fiskeplassen... Lurt ...

Forøvrig ser jeg ikke noe som helst galt i å rasjonalisere med sannheten når det gjelder fiskeutstyr!

Eller så må man rett og slett velge familieliv kontra fluefiske og frihet.

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg forteller om dyre ting og dama blir "sur" for jeg bruker så mye penger på det, slår jeg bare i boret med at jeg hadde brukt det på no anna drit hvis ikke...

Det skal sies at dama syns det er helt greit at jeg bruke mye penger på fiske. Jeg fikk bakoversveis når ho fortalte hva en mascara kosta :shock:

 

Hilsen Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er jo å presentere det på den riktige måten, nemlig hvor mye utstyret EGENTLIG kosta vs hvor mye man har betalt for det. Fokus må være på hvor mye penger man har SPART på å kjøpe akkurat den stanga eller den snella. Jentene bruker alltid dette knepet når de handler klær på salg (er jo så billig at man kan shoppe seg rik...) så hvorfor skulle det ikke gjelde for fiskeutstyr også??

 

 

RuneW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg helt enig med Blowfish, si det på rett måte så forstår de. eks: Kan ikke kjøpe de billigste vaderne eller stangen for da behøver jeg ny om 2 år. samme gjelder fluer og annet utstyr. At kvalitet koster, forstår til og med damene, det bruker de når de handler når det gjelder sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...