Gå til innhold

Manchester United 12/13


Lars L

Anbefalte innlegg

Her kan du lese deg litt opp, Lars L.

http://no.wikipedia.org/wiki/Wigan_Athletic_FC

"Who are you" typisk brukt for å sparke oppover. United fansen viser sin storhet med å sparke nedover, som vanlig.

Dere er nok stolte i dag tenker jeg. Wigan var nok en fin anledning for å håne Hillsborough ofrene.

Hva skjedde i kampen? Hva har united fansen sagt eller gjort nå? Mot Wigan?

?

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Mot Wigan, ja. Vet ikke hva som ble ropt, men Manchester United har gått ut og beklaget hånet mot Hillsboroughtragedien.

Jeg håper inderlig at ikke deler av Liverpool fansen svarer med samme mynt neste helg. Begge klubbene skal være for stolte og store til det. Håper det blir drama på Anfield neste søndag med positivt fortegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot Wigan, ja. Vet ikke hva som ble ropt, men Manchester United har gått ut og beklaget hånet mot Hillsboroughtragedien.

Jeg håper inderlig at ikke deler av Liverpool fansen svarer med samme mynt neste helg. Begge klubbene skal være for stolte og store til det. Håper det blir drama på Anfield neste søndag med positivt fortegn.

Oisann! Legger meg langflatt her og trekker selvfølgelig tilbake den små frekke komentaren!

Typisk at en liverpool suporter benevner det da  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var vel som vanlig ikke straffe til det gjestende laget på old toilet? Galatassaray ble grovt snytt, men de var vel forberedt.

Også den soleklare dere fikk <<l <<l SInnsykt, håper dere rødmer.

Takk for det. Alltid digg med 3p.

Nå må du snart lære deg at MANU FÅR STRAFFE PÅ TRAFFORD, HVIS MOTSTANDER LAGET SKAL FÅ ER MINIMUMSKRAVET AT VEDKOMMENDE MÅ UT PÅ BÅRE, unntaket for å bekrefte reglen er da hvis WEBB er dommer da får ingen andre enn manu straffe !  ;D

Rødmer kun av at en poolsupporter følger mer med på manu enn pool. Dog er dette positivt.

Så ikke liverpool i aksjon i midtuken, når skal dere spille CL?  <<l

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du snart lære deg at MANU FÅR STRAFFE PÅ TRAFFORD, HVIS MOTSTANDER LAGET SKAL FÅ ER MINIMUMSKRAVET AT VEDKOMMENDE MÅ UT PÅ BÅRE, unntaket for å bekrefte reglen er da hvis WEBB er dommer da får ingen andre enn manu straffe !  ;D

Skjønt det du også!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du snart lære deg at MANU FÅR STRAFFE PÅ TRAFFORD, HVIS MOTSTANDER LAGET SKAL FÅ ER MINIMUMSKRAVET AT VEDKOMMENDE MÅ UT PÅ BÅRE, unntaket for å bekrefte reglen er da hvis WEBB er dommer da får ingen andre enn manu straffe !  ;D

Rødmer kun av at en poolsupporter følger mer med på manu enn pool. Dog er dette positivt.

Ikke gidd å innbill deg noe, jeg ble tvunget til å se dritten i Cl-studio, der de diskuterte hvor latterlig dette så ut. Regner med at de andre klubbene i Europa snart går til underskriftskampanje for å nekte dere å spille hjemmekamper. Tror det var hjemmebanen til Boliva som lå på 2700 m, det var vel omtrent samme fordelen som dere har. De fikk ikke lov til å spille der noe mer.

Og forresten, velkommen til Anfield til helgen. Dine venner fra Manchester skal vel opp og skrike om tribuneulykker og drite seg ut, mens laget får bank på banen av et hjemmelag på to sylindere. La oss håpe at Suarez scorer vinnermålet etter å ha slått tunnel på han franske bæsjeklatten av en back dere har <<l

Edit: Verdens høyestliggende landslagsarena. Hernando Siles ligger 3632 meter over havet i hovedstaden La Paz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du snart lære deg at MANU FÅR STRAFFE PÅ TRAFFORD, HVIS MOTSTANDER LAGET SKAL FÅ ER MINIMUMSKRAVET AT VEDKOMMENDE MÅ UT PÅ BÅRE, unntaket for å bekrefte reglen er da hvis WEBB er dommer da får ingen andre enn manu straffe !  ;D

Rødmer kun av at en poolsupporter følger mer med på manu enn pool. Dog er dette positivt.

Og forresten, velkommen til Anfield til helgen. Dine venner fra Manchester skal vel opp og skrike om tribuneulykker og drite seg ut, mens laget får bank på banen av et hjemmelag på to sylindere. La oss håpe at Suarez scorer vinnermålet etter å ha slått tunnel på han franske bæsjeklatten av en back dere har <<l

Legg ved noe dokumentasjon/fakta så kan jeg bli med å diskutere første avsnittet i ditt innlegg, før de blir det bare svada fra en tilfeldig fotballsupporter.

Jeg kan jo ikke stå innenfor hva andre gjør, mulig du gjør det på veiene av pool sine supportere. Hvem som driter seg ut på tribunen får vi se på , hvem som driter seg ut på banen er det lite tvil om.......  ;D

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, velkommen til Anfield til helgen. Dine venner fra Manchester skal vel opp og skrike om tribuneulykker og drite seg ut, mens laget får bank på banen av et hjemmelag på to sylindere. La oss håpe at Suarez scorer vinnermålet etter å ha slått tunnel på han franske bæsjeklatten av en back dere har <<l

Legg ved noe dokumentasjon/fakta så kan jeg bli med å diskutere første avsnittet i ditt innlegg, før de blir det bare svada fra en tilfeldig fotballsupporter.

Jeg kan jo ikke stå innenfor hva andre gjør, mulig du gjør det på veiene av pool sine supportere. Hvem som driter seg ut på tribunen får vi se på , hvem som driter seg ut på banen er det lite tvil om.......  ;D

Lars L

Kilder??, få opp øya. Avisene skriver forresten at Galnetassa ble snytt for to. Du finner de sikkert på youtube, hvis du trenger kilder/bevis.

Dere er samlet om å kaste dritt på andre, men når noe ubehagelig skjer, da.... da er du kanskje ikke med lenger?, eller det er noen andre som har gjort det?, eller ett eller annet.

Enten er du suporter eller så er du ikke. Når noen gjør noe så meningsløst fra tribunen, så er det vel bare å innrømme at det er noe dritt, at noen gjør noe slikt. Du trenger vel ikke krangle om alt? Hvis en L`pool suporter synger om flyulykker, så betyr ikke det at jeg forsvarer det. Jeg ville tvert tatt avstand fra det og vært enig i all kritikk. Noen ting spøker man ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, velkommen til Anfield til helgen. Dine venner fra Manchester skal vel opp og skrike om tribuneulykker og drite seg ut, mens laget får bank på banen av et hjemmelag på to sylindere. La oss håpe at Suarez scorer vinnermålet etter å ha slått tunnel på han franske bæsjeklatten av en back dere har <<l

Legg ved noe dokumentasjon/fakta så kan jeg bli med å diskutere første avsnittet i ditt innlegg, før de blir det bare svada fra en tilfeldig fotballsupporter.

Jeg kan jo ikke stå innenfor hva andre gjør, mulig du gjør det på veiene av pool sine supportere. Hvem som driter seg ut på tribunen får vi se på , hvem som driter seg ut på banen er det lite tvil om.......  ;D

Lars L

Liker kilder som youtube og engelske tabloider  <<l Viser hvor seriøs du er, så da skal jeg ikke ta deg på alvor lengre.

Svaret er NEI jeg står ikke innefor hva andre gjør på tribunen på Old trafford. Og det finnes ingen link mellom hva andre gjør og om jeg er supporter eller ikke.

Nå ble det såpass useriøst at jeg trekker meg fra denne diskusjonen og venter på søndagens match. Vinner dere så er dere vel i 100. Taper dere er del vel dommeren sin feil, hvis ikke så har vel noen på tribunen gjort noe feil.

Lykke til  ;)

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, velkommen til Anfield til helgen. Dine venner fra Manchester skal vel opp og skrike om tribuneulykker og drite seg ut, mens laget får bank på banen av et hjemmelag på to sylindere. La oss håpe at Suarez scorer vinnermålet etter å ha slått tunnel på han franske bæsjeklatten av en back dere har <<l

Legg ved noe dokumentasjon/fakta så kan jeg bli med å diskutere første avsnittet i ditt innlegg, før de blir det bare svada fra en tilfeldig fotballsupporter.

Jeg kan jo ikke stå innenfor hva andre gjør, mulig du gjør det på veiene av pool sine supportere. Hvem som driter seg ut på tribunen får vi se på , hvem som driter seg ut på banen er det lite tvil om.......  ;D

Lars L

Liker kilder som youtube og engelske tabloider  <<l Viser hvor seriøs du er, så da skal jeg ikke ta deg på alvor lengre.

Svaret er NEI jeg står ikke innefor hva andre gjør på tribunen på Old trafford. Og det finnes ingen link mellom hva andre gjør og om jeg er supporter eller ikke.

Nå ble det såpass useriøst at jeg trekker meg fra denne diskusjonen og venter på søndagens match. Vinner dere så er dere vel i 100. Taper dere er del vel dommeren sin feil, hvis ikke så har vel noen på tribunen gjort noe feil.

Lykke til  ;)

Lars L

Jeg vet ikke hva slags kilder du forventer på to straffesituasjoner, men jeg må flire ;D Finnes det en straffesparkguru jeg ikke vet om?? :rolleyes: Har ingen problemer med å gratulere dere med seieren hvis det blir utfallet. Så seriøs er jeg faktisk. Og forresten, hvis det står scums fans på tribunen og synger om de 96 som døde så synes jeg egentlig bare synd på dere. Rart egentlig at du ikke får mer støtte, er ikke dette deres egen tråd? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, velkommen til Anfield til helgen. Dine venner fra Manchester skal vel opp og skrike om tribuneulykker og drite seg ut, mens laget får bank på banen av et hjemmelag på to sylindere. La oss håpe at Suarez scorer vinnermålet etter å ha slått tunnel på han franske bæsjeklatten av en back dere har <<l

Legg ved noe dokumentasjon/fakta så kan jeg bli med å diskutere første avsnittet i ditt innlegg, før de blir det bare svada fra en tilfeldig fotballsupporter.

Jeg kan jo ikke stå innenfor hva andre gjør, mulig du gjør det på veiene av pool sine supportere. Hvem som driter seg ut på tribunen får vi se på , hvem som driter seg ut på banen er det lite tvil om.......  ;D

Lars L

Liker kilder som youtube og engelske tabloider  <<l Viser hvor seriøs du er, så da skal jeg ikke ta deg på alvor lengre.

Svaret er NEI jeg står ikke innefor hva andre gjør på tribunen på Old trafford. Og det finnes ingen link mellom hva andre gjør og om jeg er supporter eller ikke.

Nå ble det såpass useriøst at jeg trekker meg fra denne diskusjonen og venter på søndagens match. Vinner dere så er dere vel i 100. Taper dere er del vel dommeren sin feil, hvis ikke så har vel noen på tribunen gjort noe feil.

Lykke til  ;)

Lars L

Jeg vet ikke hva slags kilder du forventer på to straffesituasjoner, men jeg må flire ;D Finnes det en straffesparkguru jeg ikke vet om?? :rolleyes: Har ingen problemer med å gratulere dere med seieren hvis det blir utfallet. Så seriøs er jeg faktisk. Og forresten, hvis det står scums fans på tribunen og synger om de 96 som døde så synes jeg egentlig bare synd på dere. Rart egentlig at du ikke får mer støtte, er ikke dette deres egen tråd? ;D

De er nok voksne nok til ikke å ta en så dum diskusjon med en liverpool supporter, alle vet jo at den kan holde på i 100 sider.

I kombinasjon da med at jeg er litt over snittet glad i å plage poolfans ;D

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<<l

Og forresten, velkommen til Anfield til helgen. Dine venner fra Manchester skal vel opp og skrike om tribuneulykker og drite seg ut, mens laget får bank på banen av et hjemmelag på to sylindere. La oss håpe at Suarez scorer vinnermålet etter å ha slått tunnel på han franske bæsjeklatten av en back dere har <<l

Legg ved noe dokumentasjon/fakta så kan jeg bli med å diskutere første avsnittet i ditt innlegg, før de blir det bare svada fra en tilfeldig fotballsupporter.

Jeg kan jo ikke stå innenfor hva andre gjør, mulig du gjør det på veiene av pool sine supportere. Hvem som driter seg ut på tribunen får vi se på , hvem som driter seg ut på banen er det lite tvil om.......  ;D

Lars L

Liker kilder som youtube og engelske tabloider  <<l Viser hvor seriøs du er, så da skal jeg ikke ta deg på alvor lengre.

Svaret er NEI jeg står ikke innefor hva andre gjør på tribunen på Old trafford. Og det finnes ingen link mellom hva andre gjør og om jeg er supporter eller ikke.

Nå ble det såpass useriøst at jeg trekker meg fra denne diskusjonen og venter på søndagens match. Vinner dere så er dere vel i 100. Taper dere er del vel dommeren sin feil, hvis ikke så har vel noen på tribunen gjort noe feil.

Lykke til  ;)

Lars L

Jeg vet ikke hva slags kilder du forventer på to straffesituasjoner, men jeg må flire ;D Finnes det en straffesparkguru jeg ikke vet om?? :rolleyes: Har ingen problemer med å gratulere dere med seieren hvis det blir utfallet. Så seriøs er jeg faktisk. Og forresten, hvis det står scums fans på tribunen og synger om de 96 som døde så synes jeg egentlig bare synd på dere. Rart egentlig at du ikke får mer støtte, er ikke dette deres egen tråd? ;D

De er nok voksne nok til ikke å ta en så dum diskusjon med en liverpool supporter, alle vet jo at den kan holde på i 100 sider.

I kombinasjon da med at jeg er litt over snittet glad i å plage poolfans ;D

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lett! Så lett! Såååååååååå lett!

Beste 3p i år! Er viktig med poeng på bortebane, men vi bør vinne mot bunnlagene og det gjør vi i dag!

Lars L

Ja, du så jo ikke kampen... Tragisk dømming, men det har jeg blitt vant til. Dessuten er vi fortsatt for dårlige. Det er like greit å innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lett! Så lett! Såååååååååå lett!

Beste 3p i år! Er viktig med poeng på bortebane, men vi bør vinne mot bunnlagene og det gjør vi i dag!

Lars L

Ja, du så jo ikke kampen... Tragisk dømming, men det har jeg blitt vant til. Dessuten er vi fortsatt for dårlige. Det er like greit å innrømme.

Dommeren fucker helt klart opp denne kampen. Fatter ikke at han ikke gir gule kort tidligere i kampen. Liverpool var friske i dag og kjempet\spilte mitt kjære Utd helt ut av kampen. Sjeldent vi ser Utd med så mange feil passninger og "långa bollar på Bengt" Liverpool spilte virkelig med hjertet ute på drakta i dag! Skjønner frustrasjonen over straffa til Utd den var av den billige sorten. Å når Liverpool ikke for frispark fra 20 meter i siste minutt så blir frustrasjonen stor! Nok en heldig seier for Utd må vi innrømme. Rooney er snart tilbake å det trenger vi sårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen overlegen seier i dag nei. Midtbanen gav ikke akkurat angrepet vårt lette arbeidsforhold. Lindegaard var vel dagens beste og når keeperen er best.... Desidert den dårligste kampen i år! (og på lenge..)

Men litt flaks mot pool på bortebane er aldri feil  <<l Er vel en 5-6 år siden vi vant der sist. Ost ække ost men seier er seier!!  ppparty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt tap i dag. Var ballen på vår banehalvdel i andre omgang??

Uansett, dårlig forsvar i førsteomgang blir avgjørende i dag. Noen straffer burde vi også hatt, men i motsetting til pool-loosers ser jeg at dette kan gå begge veier. Noen ganger får man dem, andre ganger ikke. I løpet av en sesong jevner deg seg ut  :)

Vi er uansett litt skadeskutt om dagen. I tillegg er vi alltid best fra julen til våren. I år blir det den 20'ende seieren. v.Persie's drakt er symbolet for det  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, like "lett" gruppe i CL som i fjor, men en betraktelig bedre start. SAF var jo fast bestemt på å ikke gå i samme fella En gang til. Enn så lenge ser det bra ut  <<l

CL er utrolig rått. Fy f... så mye bra lag og spillere det er der ute. Selv gruppespillet er blitt en høydare. Slik var det ikke for 10 år tilbake!? Eller var det det? Føler ikke det selv. Mulig jeg har glemt det  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...