Gå til innhold

Manchester United 12/13


Lars L

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

"Staam fortalte blant annet at Ferguson ba spillerne filme seg til straffespark når United spilte ute i Europa..."

http://www.dagbladet.no/2012/11/13/sport/fotball/premier_league/manchester_united/alex_ferguson/24346802/

OJ! Bombe!

Gammelt nytt det der. Er jo bare å se de siste straffesparksituasjonene til Valencia mot oss og Young mot QPR, så ser man godt at den påstanden stemmer ;D

Ikke glem Fergie's tvilsomme metoder når han skal skaffe seg en spiller. Bare spør Harry Kewell, han kan bekrefte hva Staam sier <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

"Staam fortalte blant annet at Ferguson ba spillerne filme seg til straffespark når United spilte ute i Europa..."

http://www.dagbladet.no/2012/11/13/sport/fotball/premier_league/manchester_united/alex_ferguson/24346802/

OJ! Bombe!

Jeg leser selvfølgelig ikke slike bøker, men jeg blir jo ikke overrasket. Mer overrasket over alt gnålet dere klare å spy ut mot vår eneste spiss, når dere har en slik bedriten teknikk for å vinne. Systematisk juks kalles det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwich er tøffe å møte borte. Et veldig godt lag.  ;D  

Hadde dem enda vært det  :-\ Vi taper ikke mot et godt Norwich, men ett middelmådig. Har sett dem spille mye bedre enn dette. Det gjør tapet ennå surere å svelge.

Uansett. Det er alltid en 2-3 slike kamper/tap i løpet av sesongen. Ofte er dem på Anfield, men ikke i år <<l

Hadde dem enda vært det  :-\ Vi taper ikke mot et godt Norwich, men ett middelmådig. Har sett dem spille mye bedre enn dette. Det gjør tapet ennå surere å svelge.

Uansett. Det er alltid en 2-3 slike kamper/tap i løpet av sesongen. Ofte er dem på Anfield, men ikke i år <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Staam fortalte blant annet at Ferguson ba spillerne filme seg til straffespark når United spilte ute i Europa..."

http://www.dagbladet.no/2012/11/13/sport/fotball/premier_league/manchester_united/alex_ferguson/24346802/

OJ! Bombe!

Jeg leser selvfølgelig ikke slike bøker, men jeg blir jo ikke overrasket. Mer overrasket over alt gnålet dere klare å spy ut mot vår eneste spiss, når dere har en slik bedriten teknikk for å vinne. Systematisk juks kalles det.

"Dere"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kamp  <<l

Ja hvordan gikk den?

ManU er da videre uansett... ;) Får ikke terget fyren nå vet du..Vent til første utslagsrunde du ;D

Hehe, ja men de var gode de tyrkerne ;D Bedre enn Norwich ;D

Så ikke noe pool kamp i går, skal de spille CL i dag?  :-X

Manu er vel alt gruppevinner gitt  ;D

X-tra Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svunnen tid JB  ;)

Så bare andreomgangen i går. Min "bedre halvdel" skulle absolutt se noe annet. Det hadde hun selvfølgelig ikke fått velge om kampen hadde vært viktig. Det var den ikke som sagt over her, vi er gruppevinnere uansett  <<l

Tyrkerne kjempet med hjertet utenpå drakta. Bortsett fra alle gangene de lå på gresset og hadde fryktelig vondt da. Vi skapte ingenting! Stallen er ikke så bred som den burde. Vi er virkelig blitt avhengig av de beste 11 spiller. 2-3 utskiftninger og vi er ute å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn Stian til som har skjønt det: http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/de_doelle_ungene_ble_liverpool_fans

Likte spesielt utsagnet hans: "- På skolen der jeg gikk var man enten Liverpool-supporter eller United-supporter. Jeg så fort at alle de dølle og blodfattige kidsa hadde Liverpool-effekter på seg og at alle de kløktige,sunne og friske kidsa hadde på seg den riktige rødtrøyen: United-trøya!"

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen hvor irritert jeg ble når 0-1 var ett faktum. Skal da ikke være mulig å slippe inn den første hver eneste gang ??? Eksplosjonen etter det til det sto 3-1 var ett kick! Velfortjent seier! Igjen bar det frukter å sette innpå Anderson og Chicharito  <<l Ektra bonus med Fletcher-mål  :D

Blir en blid og fin kveld dette nå  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manU gjør det igjen! spiller ræva, men stikker av med seieren nok en gang! gg  <<l

Spiller TIL TIDER ræva ja, men i dag var det lyspunkter også  :)

Ræva fotball, det er Chelsea det!  ;D

10 minutter som Ferguson sa var bra ;) Ja, Chelsea har ikke spilt så altfor bra nei... Det kommer seg nok Er på lik linje med ManU Kan bare gå opppover herfra! Hæhæ ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferguson stiller store krav. Han snakker vel om de 10 minuttene vi scoret 3 mål. Hadde jo vært greit om det var standarden. 3 mål pr. 10 minutter x 9 = 27 mål. Hadde vært greit det  :)

Personlig syntes jeg vi hadde 10-15 minutter i hver omgang som var av godt gammelt united-spill  :)

Snart jul. Det er da vi bruker å vokne  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en kjempehelg dette! 0-0 mellom chelsea og city = tabelltopp!!  ppparty

Eneste skuddet for baugen var at pool klarte uavgjort borte, mot ett antatt bedre lag som ligger mye høyere på tabellen.

Onsdag er det west ham. Bør være en grei trepoenger det  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...