Gå til innhold

Manchester United 12/13


Lars L

Anbefalte innlegg

Uansett,helt utrolig at det ikke skal gå an å få den ballen i mål >:(.

United var klart best, men skapte ikke nok. Høyt press og mye nesten. Rooney var dårlig i dag, og har jo sett Van Persie giftigere også. Giggs imponerte mest da han kom inn, men alt i alt er jeg fornøyd med poengdeling.  ;D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Uansett,helt utrolig at det ikke skal gå an å få den ballen i mål >:(.

United var klart best, men skapte ikke nok. Høyt press og mye nesten. Rooney var dårlig i dag, og har jo sett Van Persie giftigere også. Giggs imponerte mest da han kom inn, men alt i alt er jeg fornøyd med poengdeling.  ;D;)

Enig i alt bortsett fra det med poengdelingen :P.

Savner roen i avslutningsøyeblikket på mange,bl.a Young som mer eller mindre lukker øya og håper på det beste :rolleyes:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett,helt utrolig at det ikke skal gå an å få den ballen i mål >:(.

United var klart best, men skapte ikke nok. Høyt press og mye nesten. Rooney var dårlig i dag, og har jo sett Van Persie giftigere også. Giggs imponerte mest da han kom inn, men alt i alt er jeg fornøyd med poengdeling.  ;D;)

Vi er best og det kan vi leve med :-)

Mer synd at dommeren godkjenner målet i shittykampen. Når ble overfall i høy hastighet lov?

X-tra Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser klasse i dag  8) Etter slaget i trynet, 2-3 målet, var jeg redd det skulle bli nok en "slik dag". Men neida, de maler på til tavla viser 4-3  ppparty

Det er nesten så man blir på gråten. Mulig jeg bare er litt ekstra følsom i nå i jula, men en liten tåre i øyekroken var det  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian, kommenterer du noen gang her når dere taper poeng, sjeldent å se. Du er vel bare innom når det er en seier å feire? Aner en aldri så liten medgangsupporter her ja  ;D  ;D  ;D.

Mulig det. Er supporter uansett, men i motgang er jeg ikke like pratesyk. Litt som de gutta her inne som skriver om de vidunderlige konene sine. Tipper vi ikke hører noe fra dem den gangen de tar kona si på fersken i full gang med naboen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian, kommenterer du noen gang her når dere taper poeng, sjeldent å se. Du er vel bare innom når det er en seier å feire? Aner en aldri så liten medgangsupporter her ja  ;D  ;D  ;D.

Mulig det. Er supporter uansett, men i motgang er jeg ikke like pratesyk. Litt som de gutta her inne som skriver om de vidunderlige konene sine. Tipper vi ikke hører noe fra dem den gangen de tar kona si på fersken i full gang med naboen  ;D

Vi er ikke vant til å tape så ofte så derfor blir vi ikke så pratesyke de få gangenedet skjer.

Dersom dere Puuulere skulle oppført dere på samme måte som oss ved tap da hadde det blitt veldig stille i liverpooltråden ;).

Ved nærmere ettertanke tror jeg begrepet "tap og vinn med samme sinn" først kom fra en Puuuuler <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen høydare av noen kamp, men United kontrollerte dette helt greit inn til klare tre poeng. Er redd PL ikke blir spennende i år eller neste år eller neste år der igjen. Håper jeg tar feil, men det ser altfor lovende ut for Uniteds del.

Ønsker alle United fans et godt nytt år, og håper dere endelig kan feire seriegull nr. 20. Det har dere faktisk fortjent.

Om det gjør vondt å skrive dette? Nja, litt, men det går helt fint. Jeg holder tross alt med den beste klubben på øyriket uansett, om vi definerer "best" litt bredere enn antall PL-pokaler.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen høydare av noen kamp, men United kontrollerte dette helt greit inn til klare tre poeng. Er redd PL ikke blir spennende i år eller neste år eller neste år der igjen. Håper jeg tar feil, men det ser altfor lovende ut for Uniteds del.

Ønsker alle United fans et godt nytt år, og håper dere endelig kan feire seriegull nr. 20. Det har dere faktisk fortjent.

Om det gjør vondt å skrive dette? Nja, litt, men det går helt fint. Jeg holder tross alt med den beste klubben på øyriket uansett, om vi definerer "best" litt bredere enn antall PL-pokaler.   ;)

Noe sier meg du er litt over gjennomsnittet interessert i fotball når du som pool-fan spanderer ettermiddagen på West Bromwich og United? Godt nytt år til deg og, selv om det ser litt skralt ut fotballmessig! :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen høydare av noen kamp, men United kontrollerte dette helt greit inn til klare tre poeng. Er redd PL ikke blir spennende i år eller neste år eller neste år der igjen. Håper jeg tar feil, men det ser altfor lovende ut for Uniteds del.

Ønsker alle United fans et godt nytt år, og håper dere endelig kan feire seriegull nr. 20. Det har dere faktisk fortjent.

Om det gjør vondt å skrive dette? Nja, litt, men det går helt fint. Jeg holder tross alt med den beste klubben på øyriket uansett, om vi definerer "best" litt bredere enn antall PL-pokaler.   ;)

Da tar jeg gjere utredningen om hva du mener med best (5 stjerner og bra fans?). Eneste jeg er enig er at du skriver det på følgende måte "best".

;D

X-tra Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen høydare av noen kamp, men United kontrollerte dette helt greit inn til klare tre poeng. Er redd PL ikke blir spennende i år eller neste år eller neste år der igjen. Håper jeg tar feil, men det ser altfor lovende ut for Uniteds del.

Ønsker alle United fans et godt nytt år, og håper dere endelig kan feire seriegull nr. 20. Det har dere faktisk fortjent.

Om det gjør vondt å skrive dette? Nja, litt, men det går helt fint. Jeg holder tross alt med den beste klubben på øyriket uansett, om vi definerer "best" litt bredere enn antall PL-pokaler.   ;)

Takk! God nytt år til deg også  <<l

Men noen seier på forskudd tar jeg ikke. Er redd dette blir like spennende som i fjor. Får garantert noen nedturer til iløoet av sesongen.

Kampen i går var ingen høydare. Enveiskjøring i første men andreomgangen var langt fra det. Følte ikke selv at vi kontrollerte det inn. West Brom skapte mer enn nok til å kunne scoret. De var bedre enn oss i flere perioder av andreomgang og klare å holde ett press på oss mer enn jeg liker i hvert fall.

Men som sagt høyere opp i tråden, vi har RVP  8) Ved 2-0 sank endelig pulsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg gjere utredningen om hva du mener med best (5 stjerner og bra fans?). Eneste jeg er enig er at du skriver det på følgende måte "best".

;D

X-tra Lars

Det var her jeg skulle poste denne:

Ja, hvem har flest poeng i en sesong, om vi omregner til dagen trepoengssystem? Hvem har vunnet toppserien uten å tape en eneste kamp? Hvem har vunnet alle hjemmekamper i en sesong? Vel, det er en del rekorder Liverpool fortsatt har serru! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Kan jo minne om at Manchester United ledet med  8 poeng etter kampen så seint som 8. april forrige sesong. Så jeg tror vi ikke vi skal feire enda. Mye fotball igjen.  :-\

Mens jeg leitet litt etter datoen så fant jeg dette:

Hvor stort er budsjettet for dommerne i Man Utd egentlig? ;D ;D

Skal si de er opptatt av dommere disse gutta som alltid klager over at andre klager over dommere...  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Da tar jeg gjere utredningen om hva du mener med best (5 stjerner og bra fans?). Eneste jeg er enig er at du skriver det på følgende måte "best".

;D

X-tra Lars

Det var her jeg skulle poste denne:

Ja, hvem har flest poeng i en sesong, om vi omregner til dagen trepoengssystem? Hvem har vunnet toppserien uten å tape en eneste kamp? Hvem har vunnet alle hjemmekamper i en sesong? Vel, det er en del rekorder Liverpool fortsatt har serru! 

Hvor stort dommerbudsjett hadde dere på den tiden dere satte rekorder da? Det ble jo straffe eller frispark så fort en 'pool prøvde å finne fokus igjen med øynene etter en nikk.  ttongue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Erik, les "Den forsvunne diamanten", så kan dere kose dere med SAFs opptreden i spillemarkedet. Det er ikke mafiametoder, men du verden hvor det ligner.

Edit: for eksempel hvordan United knyttet til seg Joshua King før han var 16, i strid med UEFA-reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Nei, Erik, les "Den forsvunne diamanten", så kan dere kose dere med SAFs opptreden i spillemarkedet. Det er ikke mafiametoder, men du verden hvor det ligner.

Edit: for eksempel hvordan United knyttet til seg Joshua King før han var 16, i strid med UEFA-reglene.

Haha, så misunnelig!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Erik, les "Den forsvunne diamanten", så kan dere kose dere med SAFs opptreden i spillemarkedet. Det er ikke mafiametoder, men du verden hvor det ligner.

Edit: for eksempel hvordan United knyttet til seg Joshua King før han var 16, i strid med UEFA-reglene.

Haha, så misunnelig!  ;D

Nei, nå får du gi deg. Dette er jammen ikke mye å misunne om en har et snev av moralske ryggmargsrefleksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Nei, Erik, les "Den forsvunne diamanten", så kan dere kose dere med SAFs opptreden i spillemarkedet. Det er ikke mafiametoder, men du verden hvor det ligner.

Edit: for eksempel hvordan United knyttet til seg Joshua King før han var 16, i strid med UEFA-reglene.

Haha, så misunnelig!  ;D

Nei, nå får du gi deg. Dette er jammen ikke mye å misunne om en har et snev av moralske ryggmargsrefleksjoner.

Bedre å angripe alle andres moral da ja. "Kast den første stein..."  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Har null interesse i å lese ei bok som er skrevet av Liverpool-tilhengere. Dessuten er den visstnok overdramatisert og basert på "hemmelige" bilder osv. Pussig at flere av disse hemmelige bildene, som i boka beskrives som bevis, finnes i full offentlighet på nettsiden til klubben det gjelder. Osv. Men boka må jo selges så...

Boka "Drømmen om England", som de også har skrevet, gjennomsyres av deres hat mot Arsenal, Manchester United og deres nesegruse beundring av gamle Liverpool-helter. Troverdige som "bevis"? Nope.

Men jeg skjønner jo hvorfor du vil at andre skal lese boka. Ifølge den er det jo Liverpool som skulle vunnet CL i 2008 fordi alle andre jukser... LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...