Gå til innhold

Bessheim


pistus

Anbefalte innlegg

Hei! Skal oppover til Valdresflye til helga,leid hytte på Bessheim.Har med meg begge ungene (9år) og i den forbindelse lurte jeg på om noen har noen fine stalltips ang fiskerike vann i området? Kjørte over Rv 51 forrige helg og ble litt forelska :-* Evnt tips ang fluevalg på vann over 1100 m? Ungene fisker lettspinn)Takker for evnt positive svar! Mvh Øivind Mikalsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skal oppover til Valdresflye til helga,leid hytte på Bessheim.Har med meg begge ungene (9år) og i den forbindelse lurte jeg på om noen har noen fine stalltips ang fiskerike vann i området? Kjørte over Rv 51 forrige helg og ble litt forelska :-* Evnt tips ang fluevalg på vann over 1100 m? Ungene fisker lettspinn)Takker for evnt positive svar! Mvh Øivind Mikalsen

Hei, Pistus.

Går ut fra at du mener Bessheim på Vågå-siden av fjellet. Om du vil gå litt, så ta med ungene opp på Råkåvatnet. Flott vann, men du må "treffe på" i osen der. Et annet alternativ er å prøve et av Sjodalsvatnene, eller rett og slett prøve Gjendeosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Nils ;) Kom inn døra hjemme nå,begredelig resultat å melde...Fisket ;Leirungsvatnet,Fisketjedn,Flytjedn,Øvre Sjodalsvatn både inn og utos,samt noe i Sjoa ved Gjendeoset og nedover.Kun noen spredte vak langt ut,hadde jeg ikke visst bedre skulle man tro det var fisketomt ::)Snakket med endel fiskere som kunne melde om samme strålende resultat..tilogmed markfiskerne i Sjoa blanka ??? Mye vind og senhøsttemp får ta noe av skylden for den dårlige bettet,men det gjelder og treffe sånn noenlunde i de høydene(1100-1256moh)ble riktignok ikke hardcorefiske med tvillingene på tur,men-men,bedre muligheter byr seg nok neste år :) Nå tar vel sjøørreten over showet utover,blir nok bedre resultater der ;) Roger og ut,Øivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...