Gå til innhold

Husk å ta med deg fluestanga!!!!!!!!


Bjørn Edvardsen

Anbefalte innlegg

Jeg var på en liten sykkel tur på Rallarvegen i forrige uke. Flott vær med sol og  kun en liten bris den første dagen. På ettermiddagen slo jeg opp teltet på en idyllisk plass helt i vannkanten av et større vann. Etter at middagen var spist ble jeg sittende å se ut over vannet med en kopp kaffe og litt kjeks, og koste meg glugg i hjel. Da fikk jeg se noen sporadiske vak rundt om kring, som etterhvert kokte til rene vak festen sprutvak og store plask i bøttevis. Da fikk jeg se noen mellomstore vårfluer som skøytet rundt å la egg. Flere kilosfisk var oppe godt innenfor kastehold, men fluestanga.................................den lå hjemme sammen fluer og sneller og hele sulamitten. Tidligere så har de blåst for mye til noe særlig effektivt fluefiske, men ikke denne gangen. Neste gang, så vil stenger og duppeditter og sneller og fluer ja kort sagt, jeg reiser ikke veldig langt på tur uten fiskeutstyr neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

"Flott vær med sol og kun en liten bris den første dagen. På ettermiddagen slo jeg opp teltet på en idyllisk plass helt i vannkanten av et større vann"

Hvorfor alt dette strevet uten stang!!  WHY!!!!   Det er jo nettopp derfor vi setter opp telt på en idyllisk plass ved vannkanten!! Blir litt som om du setter deg i bilen, men gidder ikke ta med nøkkel!!

Next time bjosted, next time!!  <<l

Sitte ved et vann uten stang.. er det mulig a?!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...