Gå til innhold

Urbanflyfisher.net - Nok en flueblogg


Marius N

Anbefalte innlegg

Gjest fredricoo

Det er hyggelig, skal gjøre mitt beste ifht å oppdatere den med jevne mellomrom!

Det er veldig bra :) Blir en lang vinter uten laksefisket, så litt relevant lesestoff tror jeg vil hjelpe litt :)

Klinket til å var på stamfiske i Drammenselva på søndagen for å dempe det værste suget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kult da ! Kan tenke meg du så noen skikkelige drog der! De er flinke med kultivering i deammenselva, er vel den elva der det settes ut mest yngel i hele Norge hvis jeg ikke tar feil..

Tok du noen bilder?

Du har helt rett vinteren er alt for lang! En prøvelse spør du meg! Man får fylle bokser med nye kreasjoner mens man deømmer seg bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Var noen jeg så jeg anslår til å være 15+++ :) De er veldig flinke i Drammenselva. Kultiveringen her skulle vært kopiert til flere foreninger/elver.

Tok ikke noen bilder nei. Var dritt vær og bly-kasting:P Hehe. Det kommer til å være stamfiske noen dager til, så tenkte jeg skulle prøve meg med flua en av dagene om det lar seg gjøre:)

Blirr mye binding på meg i vinter så jeg har et bedre sortiment til sesongen. Blir 2 uker i trønderlag til sommern, så har heldigvis en del å se frem til 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Var noen jeg så jeg anslår til å være 15+++ :) De er veldig flinke i Drammenselva. Kultiveringen her skulle vært kopiert til flere foreninger/elver.

Tok ikke noen bilder nei. Var dritt vær og bly-kasting:P Hehe. Det kommer til å være stamfiske noen dager til, så tenkte jeg skulle prøve meg med flua en av dagene om det lar seg gjøre:)

Blirr mye binding på meg i vinter så jeg har et bedre sortiment til sesongen. Blir 2 uker i trønderlag til sommern, så har heldigvis en del å se frem til 8)

Litt off men : det var kjempevær for flue på stamfiske søndag. Hadde 4 timer der selv.... Blydenging du arghhhh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Er som Pål sier. Big Ass, spraglende fluer ;)

Har ei som er kalveklar her hjemme, så ser ikke ut som at det blir noe mer stamfiske på meg i år :P

Ser faktisk ut som det blir ut på sykehuset i natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...