Gå til innhold

Gjør det selv stangholder :)


Anbefalte innlegg

Nice <<l Du burde få deg en egen post her som ganske enkelt burde hete "Robbans hjørne" eller "Robbans Corner" der du bare kan øse ut alle godbitene <<l

Likte foamen, ja og solbrillene også forsåvidt.. skål!

Robbans hjørne ja, høres veldig bra ut, takk juvis, og skål ;D Jeg er tom for idag assa, og nå snart full som en alke ;D ;D

Staffans hjørne passer mye bedre da dette er mannen som fortjener all rosen. Han var min helt, og er det fortsatt kanskje på en merkelig måte.

Synes det er morro å bruke litt tid på sånne småsaker jeg. Jeg kan godt blåse av hinsides mange penger på noe tull, men når det kommer til å å gjøre noe sjøl så brukker jeg staffan som referanse, ikke mutter'n ;D.Jeg var tross alt 13 år og ingenting kunne måle seg med staffan ;D

Dette tok tid ¨å svare på da alt hang seg ppå pc'n. jeg er uskyldig før det motsatte er bevist ;D ;D

Og det er fortsatt mooro å lage ting sjøl.

Takk staffan. Full som en alke, men du har vært en bauta for mange av oss <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Robert!

Trivelig at du syntes ideen var god, og resultatet så jo helt toppers ut!

Ja, jeg er nok slankere men egner meg neppe bedre som modell... dessuten har vi begge snus på tommelen ser jeg  <<l:D

Nå skal det sies at jeg synes å huske at jeg hadde lest om dette en eller annen plass før jeg laget mine for den del år siden.. Så min idé tviler jeg egentlig på at det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Robert!

Trivelig at du syntes ideen var god, og resultatet så jo helt toppers ut!

Ja, jeg er nok slankere men egner meg neppe bedre som modell... dessuten har vi begge snus på tommelen ser jeg  <<l:D

Nå skal det sies at jeg synes å huske at jeg hadde lest om dette en eller annen plass før jeg laget mine for den del år siden.. Så min idé tviler jeg egentlig på at det er :)

Npå sliter jeg med tastaturet Tormod, du er mye penere enn meg og takk for ideen.

Dette er Tormods briller ferdig med det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Nice <<l Du burde få deg en egen post her som ganske enkelt burde hete "Robbans hjørne" eller "Robbans Corner" der du bare kan øse ut alle godbitene <<l

Likte foamen, ja og solbrillene også forsåvidt.. skål!

Robbans hjørne ja, høres veldig bra ut, takk juvis, og skål ;D Jeg er tom for idag assa, og nå snart full som en alke ;D ;D

Staffans hjørne passer mye bedre da dette er mannen som fortjener all rosen. Han var min helt, og er det fortsatt kanskje på en merkelig måte.

Synes det er morro å bruke litt tid på sånne småsaker jeg. Jeg kan godt blåse av hinsides mange penger på noe tull, men når det kommer til å å gjøre noe sjøl så brukker jeg staffan som referanse, ikke mutter'n ;D.Jeg var tross alt 13 år og ingenting kunne måle seg med staffan ;D

Dette tok tid ¨å svare på da alt hang seg ppå pc'n. jeg er uskyldig før det motsatte er bevist ;D ;D

Og det er fortsatt mooro å lage ting sjøl.

Takk staffan. Full som en alke, men du har vært en bauta for mange av oss <<l

Oj......... dette tar jeg til meg og smiler litt forundra....... takk for skryt fra en Lindstrøm som med ett ble bitte litte grann ydmyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...