Gå til innhold

Bindevideo-CDC Comparadun split-wing


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Her er en comparadun med splitta wing. Dritenkel flue, men få materiell, som jeg er ganske fan av.

Igjen, en del forskning i redigeringsprogram, men den som ikke prøver.....

Ses i 1080HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Var en jææævla jobb i få tekstet driten :) Tror ikke det blir teksting i fremtiden.

Er en del læring i redigeringsprogrammet, og ting begynner å sitte. Men gud hjelpe meg for en jobb. For ikke å snakke om hvor dritdårlig en middels datamaskin er til denne jobben :)

Maskinen er til oppgradering til SSD disk i dag, og får håpe det blir bede :) Er redd prosessoren blir svakeste punkt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt knall Henning <<l.

Prøvde meg på noen sånne selv etter jeg så McPhail la den ut på Youtube  :D.

Kjør på med flere videoer ;).

Ja, så den jeg også. Han brukte noen andre haler. Var der jeg så det med å klippe bort noen av cdc fjærene før en splitter ving. Har brukt hele ruklet for, eller foam.

Men den komboen som er her, er etter mitt syn helt perfekt............ Men jeg er ingen ekspert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger :)

Kom gjerne med synspunkt til mønsteret. Har du troa, eller har du ikke.

Jeg for min del synes mønsteret er helt kongle, både når det gjelder lett å binde, lander riktig, imiterer det JEG tror er viktig, flyter godt etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Henning, knallbra video  <<l. Regner med at du har gjort denne i Adobe. Prøvde meg på en demoversjon, men det virker litt for avansert for meg. Har fått meg ny PC som takler Pinnacle bedre enn den gamle. Du har ikke en liste over hva du bandt flua av også?

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Henning, knallbra video  <<l. Regner med at du har gjort denne i Adobe. Prøvde meg på en demoversjon, men det virker litt for avansert for meg. Har fått meg ny PC som takler Pinnacle bedre enn den gamle. Du har ikke en liste over hva du bandt flua av også?

Jens

Premiere ja. Kan sende deg noen linker om du ønsker som viser noen gode triks, når jeg kommer på en pc.

Jeg brukte tmc103bl krok, fibbets til hale, cdc til vinge, kropp og splitting. Og fine dubbing rundt thorax :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...