Gå til innhold

Svanevinge


langbein

Anbefalte innlegg

Skulle tru det kunne bli mye fluer ut av det. Bruk fantasien og prøv deg frem. Vanlig fugl som stær og nøtteskrike er jo brukt i mange mønster så hvorfor ikke de du nevner. Men de bør vel prepareres litt om du ikke vil ha besøk av en hel haug med "bugs" i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de bør vel prepareres litt om du ikke vil ha besøk av en hel haug med "bugs" i huset.

Hvordan prepper man fjær som er funnet i skogen? Holder det med fryser, og isåfall hvor lenge bør de ligge frosne?

Legg det i frysen en uke og ta det opp. La det ligge på et varmt sted en uke og frys det ned igjen en uke.

Egg kan overleve kulde og vil da klekke i varmen og bli drept i kulden igjen.

Slik har jeg blitt forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<<l

Men de bør vel prepareres litt om du ikke vil ha besøk av en hel haug med "bugs" i huset.

Hvordan prepper man fjær som er funnet i skogen? Holder det med fryser, og isåfall hvor lenge bør de ligge frosne?

Legg det i frysen en uke og ta det opp. La det ligge på et varmt sted en uke og frys det ned igjen en uke.

Egg kan overleve kulde og vil da klekke i varmen og bli drept i kulden igjen.

Slik har jeg blitt forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Jeg har ikke det...... Men vil tro andre har... Jeg sa quill i sta, men mente biotfjær, der de sremre fjæra på en ving.....  Du finner fram til de der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...