Gå til innhold

Ny bok av Gierach - Still Life...


Gjest AndreBrun

Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun

With Brook Trout. :D

 

'"Imagine the first human to conceive of this," skriver Gierach. "He'd have dipped a hook in the water and plucked out a fish. People wouldn't have believed him, so he'd have shown them and it would have seemed like magic. Some days it still does." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest den Andrê?

 

 

Hadde det ikke vært en idê å ha en egen "bokannmelderkrok" her på forumet.

Føler det er lite (norske)annmeldelser av fiskelitteratur, ser at krangleforumet har noe sånt.

Rune? :smt023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er svoren Gierach-fan, så synes jeg han i denne siste boken nærmer seg grensen hvor han begynner å gjenta seg selv. Du vet i alle fall hva du får. Men definitivt lesverdig. Vintern er lang :D "There are three tings in life that is indisputable. That's BB King, American Pickup Trucks and Dryflyfishing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest den Andrê?

 

 

Hadde det ikke vært en idê å ha en egen "bokannmelderkrok" her på forumet.

Føler det er lite (norske)annmeldelser av fiskelitteratur' date=' ser at krangleforumet har noe sånt.

Rune? :smt023[/quote'] Joda, klart vi kan ha det. Det er bare å komme med anmeldelser så skal jeg legge de ut fortløpende jeg laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Har ikke lest den siste til Gierach, men dersom det er noen som ønsker en "snarvei" inn i Gierach`s verden kan jeg anbefalle boka " Detah, taxes & leaking vaders." Dette er en "best of Gierach", med utdrag fra de fleste av bøkene hans. 500 sider med veldig mye godt lesestoff for mørke vinterkvelder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...