Gå til innhold

Vakkert


Viggo

Anbefalte innlegg

Vakkert folkens! Sitter her og legger siste hånden på hovedoppgaven min om dagen og det er ikke lett å konsentrere seg når en ser sånt!

 

Må bidra med noen bilder av goelva mi jeg også da! Dette er ei lita perle som jeg fant tidlig i sommer. Sikkert flere som vet hvor den er men det er ikke så viktig.

Fisken er ikke så uendelig stor her, men du ser den, og den ser deg hvis du ikke er veldig forsiktig!

 

Åhh, hvorfor kan det ikke være midten av juni nå???!!!

 

Endre

post-60-13949845983775_thumb.jpg

post-60-13949845984152_thumb.jpg

post-60-13949845984571_thumb.jpg

post-60-13949845985003_thumb.jpg

post-60-13949845985584_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mega vakkert Endre..................Skal eg komme på besøk eller? :D

 

Klart det! Men jeg er redd det er litt sent i år;-)

 

Kanskje er det bra at sesongen er så kort i dette landet. Da setter man heller pris på de opplevelsene man får, og man kan gå og glede seg en hel vinter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eg heilt enig i.

Eg for min del trur det er mega viktig at det blir eit opphald om vinteren..

Det er litt surt når det snør og er is, men gud bedre kor deilig det er når ein ser dei første vaka om våren............ :D

 

Kjenner det allerede. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant!

Og dessuten, når sant skal sies så er det ganske deilig når det uler som værst i vind og snø ute å kunne sette seg ned med stikka,

med et bilde av favorittkulpen på skjermen og noe brunt i glasset og bare kose seg med å binde noen imitasjoner til den kommende sesongen!

Det er livskvalitet det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.Bildene er tatt av ein kompis som hadde dei inne på sin pc.

Eg stappa mitt kort i hans pc og lasta dei inn på mitt kort.

Eg hadde og tatt nokre andre bilder som ikkje har noko med fiske og gjere, så eg kalla mappa for "tømt osv".

Av den enkle grunn fekk bildet dtte navnet.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiske' date=' fiske....? [/quote']

 

Nope. Har vel nok av gode alternativer her jeg bor. Trodde det var ei lita elv i nærheten av der jeg kommer fra...

 

jk

 

Ro, ro.... laugh.png' alt=':lol:'> Neida, bare fleiper jeg... ;)

 

Endre, nydelig bilde der du kjører fisk på #2-stanga :smt023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endre' date=' nydelig bilde der du kjører fisk på #2-stanga :smt023[/quote']

 

Takk for den Flemming, er samboeren min som har tatt det bildet.

Har en tendens til å bli en del bilder av meg på de turene hun mer med.

Hun er en ivrig fuglefotograf, så jeg fisker, mens hun tar bilder. I og for seg ei fin ordning! Men, hvis det skulle vise seg å være lite fugl i teigen når hun er med så er det jeg som er motivalternativ nr 2. Ikke sjeldent at jeg ser dette inne i skogen pekende på meg!

post-60-13949845839128_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' artig! Det er akkurat som å se min samboer!! Hun liker også å ta bilder av fugler og meg.

 

Ser faktisk ut som om de har samme objektiv også, Sigma EX 50-500![/quote']

 

Hehe! Stemmer det ja! Er en glimrende ordning sånn sett. De helgene jeg ikke føler jeg kan dra ut med gutta, så kan jeg bare si noe sånt som at "det er masse fugl nede ved skrokkedalsrenna", så blir det sannelig tur den helga også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...