Gå til innhold

Trenger innspill til ny vadebukse!


JoakimS

Anbefalte innlegg

G3 er dritbra, som mange andre her sier.

Men sjekk også Fiske og Friluft sine tilbud på utgåtte Cloudveil vadere. Cloudveil er kvalitet fullt på høyde med det beste fra Simms. Her kan du får kanonpris på kanon vadere. Bare synd de ikke lages mer. Men det skyldes ett oppkjøp, ikke fordi produktene ikke holdt mål.

Jeg har selv G3 og ett par midjevadere fra Cloudveil. Begge er topp, og ikke noe jeg ville byttet ut.  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt: Simms G3  <<l

PS! Da kan du også bli med i klubbben vår. G3-klubben arrangerer egne treff. På forrige var vi over 3.000 mann som møtte opp, spiste pølser og snakket om vadebuksene våre.   8)

Akkurat som en helt middels aurivilli klekking i hemsila med andre ord? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt: Simms G3 <<l

PS! Da kan du også bli med i klubbben vår. G3-klubben arrangerer egne treff. På forrige var vi over 3.000 mann som møtte opp, spiste pølser og snakket om vadebuksene våre. 8)

Forrige treff var episk ! Husker jeg ble litt flau da du påpekte antydning til møkk på venstre kne på min bukse, men derfra og ut var treffet årets høydare for meg :)

PS ! Anbefaler custom-utgaven med refleksbånd rundt legg og på selene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt: Simms G3  <<l

PS! Da kan du også bli med i klubbben vår. G3-klubben arrangerer egne treff. På forrige var vi over 3.000 mann som møtte opp, spiste pølser og snakket om vadebuksene våre.   8)

Kanon <<l Jeg kjøper meg et par til. Digger pølser og menn i gummibukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et par cloudveil (Hellroaring?) til 1000-lappen i våres. Det var billig, forløpig funker de utmerket.

Det er mye bra vadebukse for en billig penge. Meget godt kjøp.

Har selv et par Cloudveil midjevadere som jeg er veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...