Gå til innhold

"Ørretjakt" førpremiere 15.des. Villmarkshuset


Flemming

Anbefalte innlegg

Gjest Ørreten

Helt 100% enig med Nicolaj her! Kort sagt en kjempefilm. Fikk den i posten i går. Ikke bare er selve filmen lang (1t. 18 min.), det er også lagt inn 30 minutters ekstramateriale med 3 fluer, litt entomologi, og en knute.

Denne anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Høres jo bra ut denne!!!

Forhåndsbestillte filmen jeg, og tenkte da jeg fikk mail med de 2 betalingsmulighetene at jaggum, denne gangen skal jeg ikke være grådig, og derfor legge på litt ekstra slik at filmen ble sendt meg i postoppkrav.. Denne ville jeg ikke skulle komme bort i posten! Men hva skjer, filmen er ennå ikke ankomet!!! Jaggu sa jeg smør.. Sendte mail og etterlyste filmen og fikk til svar at den var sendt, at det var rart den ikke var kommet frem.. Nå er jeg gått inn i en slik likegyldig tilstand, kommern så kommern...

 

Håper det skjer snart da :roll:

 

Ole M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bra ut denne!!!

Forhåndsbestillte filmen jeg' date=' og tenkte da jeg fikk mail med de 2 betalingsmulighetene at jaggum, denne gangen skal jeg ikke være grådig, og derfor legge på litt ekstra slik at filmen ble sendt meg i postoppkrav.. Denne ville jeg ikke skulle komme bort i posten! Men hva skjer, filmen er ennå ikke ankomet!!! Jaggu sa jeg smør.. Sendte mail og etterlyste filmen og fikk til svar at den var sendt, at det var rart den ikke var kommet frem.. Nå er jeg gått inn i en slik likegyldig tilstand, kommern så kommern...

 

Håper det skjer snart da :roll:

 

Ole M[/quote']

 

Da var i boks laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

Å for en film!!! Vel verdt å vente på :smt023

 

Ole M

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...