Gå til innhold

"Ørretjakt" førpremiere 15.des. Villmarkshuset


Flemming

Anbefalte innlegg

Hyggelig å treffe folk fra nettet ja, selv om det sikkert var flere jeg ikke kjente igjen. Det er jo ikke så greit med de som ikke har bilde av seg i avataren... ;)

 

Ingar kjente jeg igjen! Synes også jeg så gamle Sportsfiskeren / Taiga.

Det var hyggelig at du likte filmen Ingar :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...

Etter hva jeg skjønner så har filmen kommet i butikken nå.....er det andre som forhåndsbestilte filmen på premieren som har hørt noe? Vi skulle jo få den tilsendt med en gang den kom. Hva sier du Flemming, vil den bli sendt ut eller er det like greit å stikke i butikken. Kjipt å vente når filmen ligger der klar for kjøp!!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg skjønner så har filmen kommet i butikken nå.....er det andre som forhåndsbestilte filmen på premieren som har hørt noe? Vi skulle jo få den tilsendt med en gang den kom. Hva sier du Flemming' date=' vil den bli sendt ut eller er det like greit å stikke i butikken. Kjipt å vente når filmen ligger der klar for kjøp!!!! :([/quote']

 

Jeg fikk mail i går kl 17.00 med info om betaling

Når betaling er registrert skulle de sende ut filmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg skjønner så har filmen kommet i butikken nå.....er det andre som forhåndsbestilte filmen på premieren som har hørt noe? Vi skulle jo få den tilsendt med en gang den kom. Hva sier du Flemming' date=' vil den bli sendt ut eller er det like greit å stikke i butikken. Kjipt å vente når filmen ligger der klar for kjøp!!!! :([/quote']

 

Jeg har ingen ting med utsending og salg av filmen og gjøre (heldigvis ;) ), men det ser ut til at distributørene har vært utrolig raske med å få filmene ut i butikkene, ja. Litt synd for de som forhåndsbestilte i den tro at de skulle få først, men dette kan ikke jeg gjøre noe med, dessverre...

De som bestilte på førpremieren får i alle fall filmen til en lavere pris.. :D

 

Vedr. spm. om bestilling/salg - ikke kontakt meg! Kontakt en av disse :

 

http://www.danicafilm.com eller http://www.ssw.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg skal jobbe i Stavanger noen uker' date=' hvor kan jeg få kjøpe filmen der? Jeg vil også trenge noe fluebinde matrialer, kan noen anbefale en butikk ?[/quote']

 

Ta deg en tur i Langgaten i Sandnes! Tror det er MxSport eller G-sport, er ikke sikker, men der har de ikke så verst utvalg. Langt. er lett å finne.- Det er den eneste handlegaten i Sandnes :D

 

Hvis ikke kan du prøve deg hos Intersport, i Stavanger. Intersport har inngangen ved siden av Mikado, rett ovenfor det store oransje parkeringshuset på kaien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig god film .. Det rykker både her og der i kroppen ja .

 

Joda Ingar det var litt tull med synkroniseringen av bilde og lyd på min film også , men jeg merka ingenting før samboeren min sa det. Var alt for opptatt med å se på .

 

Masse skryt til gutta herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert noen flere her som har sett filmen nå.

Jeg syns dette er en veldig bra film' date=' men iriterer meg over at lyd/bilde ikke er synkronisert....er det andre som har dette problemet?[/quote']

 

Hei Ingar.

Kan du beskrive synkproblemet du opplever? Er det under hele filmen?

Etter at jeg hørte noen hadde skrevet om synkproblemer så jeg igjennom filmen for å sjekke og så ingen scener med synkproblemer.

Har du prøvd filmen din på flere dvd spillere? Det virker rart at dvd'ene skal være forskjellige, de er jo presset fra en identisk mal(glass-master)

DVD spillere derimot varierer stort. Hvis det er spesielt noen scener, si gjerne hvor problemet oppstår, så sjekker jeg igjen.

Hvis det er noe galt med din DVD så bytter vi eller butikken den selvfølgelig.

 

 

Med vennlig hilsen

Kristian Topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Eg jobba så seint ikveld at eg ikkje nådde å hente pakken i posten.

Gler meg som faen til å morgen.........Da er det av med mobil, låse dører og sette på PLAY..........Spørs om eg får sove i natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok som Topp sier; enten er problemet på alle eller på ingen av dvd skivene

De lages fra en og samme glassmaster (så lenge opplaget ikke er så stort at man lager flere enn en glassmaster da)

 

Om filmen er usynkront eller ikke vet jeg dessverre ikke ennå, da filmen ikke har funnet min postkasse ennå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres snodig ut, men jeg hadde samme problem på min gamle dvd spiller (ikke denne filmen). Den kjørte default på NTSC, og det er som kjent ca. 30 bilder pr. sekund. PAL, som denne filmen er er på 25 bilder pr. sek. Da vil lyden bli usynk etterhvert.

 

Ingar, prøv å stoppe filmen der det er usynk, og start den igjen (trykk stopp én gang slik at den starter fra samme punkt). Hvis den er i synk igjen kan enten filmen eller dvd spilleren være satt til NTSC.

 

Sjekk menyen i dvd spillerne. Dette er bare en gjetning fra min side.

 

Hadde vært kult å sett denne filmen....(ehem :evil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRudde du allerede hadde slite ut ein slik film eg tmags? :D

 

Nope, kun sett teaseren. Mener å huske at jeg fikk en fisk eller to...

Hadde luksusen av å stort sett være medvirkende denne gangen. Det ga faktisk mersmak! For meg blir dette en avansert fiskelogg. :D

 

Tusen takk til Kristian Topp og Morten Minde som reddet sommeren for meg fiskemessig!! Og til Flemming for hyggelig selskap!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...