Gå til innhold

"Ørretjakt" førpremiere 15.des. Villmarkshuset


Flemming

Anbefalte innlegg

:D Heisann!

 

Har gleden av å innvitere alle til førpremiere på filmen Ørretjakt!

Vi møtes torsdag 15.desember kl. 19.00 på Villmarkshuset i Oslo, hvor det blir vist store deler av filmen.

 

Et par av oss vil være tilstede og fortelle litt, svare på spørsmål etc..

Det blir enkel servering...

 

Vi sees!

 

Les mer om filmen her:

 

http://www.danicafilm.com/ og her: http://www.fluefiskesiden.no/forum/viewtopic.php?t=2428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

ÅÅÅÅÅH dette vil jeg gjerne være med på !!! :D:D:D

Teaseren var jo superb!!!!!!!!!!!! dagen etter jeg kommer hjem fra sjøen , men jeg skal gjøre mitt ytterste til å komme , selv om fruen kommer til å bli noe amper !!

 

Gleder meg : Gratulerer Flemming , dette må da være en stolt dag , å det med rette!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det salg av dvd'n der som vanlig?

Dessverre' date=' filmen skal trykkes ferdig i Tyskland, og kommer først om ca. to uker. Det blir allikevel mulighet for å sette seg opp på en bestillingsliste, så får man filmen tilsendt så fort den er trykt opp.

 

Varer opplegget lenge Flemms?

Vet ikke.. Halvannen til to timer kanskje. Kommer ann på spørsmål etc...

Filmen vises i salen utenfor butikken.

 

 

Hvis noen lurer: Hovedfilmen er på ca. 1 time og 17 minutter, og ekstramaterialet er på ca. 30 minutter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge meg på å si at dette virker veldig lovende!

 

All respekt til de som gidder å lage slike filmer. Dette rekner jeg med har tatt litt tid, masse gos fisketid!? Og det er sikkert ingen gullgruve for de medvirkende heller tipper jeg? Eller hva Flemming? Hvor mange mill. fikk du for din medvirkning? laugh.png' alt=':lol:'>

 

Mvh

 

Gulars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det salg av dvd'n der som vanlig?

Dessverre' date=' filmen skal trykkes ferdig i Tyskland, og kommer først om ca. to uker. Det blir allikevel mulighet for å sette seg opp på en bestillingsliste, så får man filmen tilsendt så fort den er trykt opp.

 

Varer opplegget lenge Flemms?

Vet ikke.. Halvannen til to timer kanskje. Kommer ann på spørsmål etc...

Filmen vises i salen utenfor butikken.

 

 

Hvis noen lurer: Hovedfilmen er på ca. 1 time og 17 minutter, og ekstramaterialet er på ca. 30 minutter..

 

Jeg kommer, tar med laptop og dvd brenner hvis det er greit for deg Flemming :) he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er rimeli heftige forventninger her nå Flemming!!!!!!!!!

 

Har snakka med eit par karer som har sett traileren, og de har ikkje snakka om anna etterpå :D

 

Eg har ekstreme forventninger............... :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var kjempebra!! Håper trykking og postsending går fryktelig fort...;)

Kult å se så mange folk jeg vanligvis bare ser avataren til...

 

F... at jeg eksamen i morgen' date=' ellers skulle jeg vært der jeg også.[/quote']

 

Eksamen kan du ta neste år også. Du skulle vært der..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...